اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961011274265652

چگونه می‌توانید مشتریان خود را خوشحال کنید؟

کد: 13961011274265652

https://goo.gl/h91EPt

، رشت , (اخبار رسمی): با بهره‌بردن از ترفند خنثی‌کردن وضعیت پرتنش مشتری به کم شدن آشفتگی و پریشانی‌شان کمک می‌کنید. همیشه با عذرخواهی یا قبول ناراحتی شروع کنید. سپس بهترین کار را انجام دهید و پاسخ مناسب و معقولی به آن‌ها بدهید. شما می‌توانید گفتگو را با عبارات زیر ادامه دهید، ممنون برای اینکه صبور بودید یا متوجه شدم.۰

در دنیای کسب و کار امروز هر چه میزان شناخت شما از محیط و شرایط درونی و بیرونی سازمانتان بیشتر باشد، به همان میزان به موفقیت بیشتری در مدیریت کسب و کارتان دست خواهید یافت. در این محتوا برآنیم با بررسی علل سقوط کسب و کار‌های ایرانی و خصوصاً نوپا اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

۱- نوع واکنش مدیران به تغییرات

عمده‌ترین علل سقوط کسب و کار در نوع واکنش‌های مدیران آن بنگاه نسبت به تغییرات به وجود آمده حاصل می‌شود. اگر کمی‌ به عقب‌تر بنگریم، دلیل اصلی موفقیت کارآفرینان در شروع کسب و کارشان محدود شدن آن‌ها به روش‌هایی خاص است. کارآفرینان دائماً در حال آزمون و خطا شیوه‌های جدید برای کسب و کارشان هستند و پس از این که روش‌های پاسخگو را یافتند بر روی آن‌ها پافشاری و تمرکز می‌کنند.

اما حرکت بر روی یک خط یا شیوه تا چه زمانی جوابگو است؟

فرض کنید زمانی در کسب وکارتان فروش تلفنی جوابگو بوده و شما به فروش‌های محسوسی دست یافتید، با این حال پس از تغییر شرایط بازار حال دیگر این شیوه به سختی پاسخگوی هزینه‌های خویش بوده و غالب تماس‌ها با برخوردهای غیر محترمانه‌ای با پرسنل‌تان به پایان می‌رسد! ادامه این روند همانند پارو زدن در رودخانه‌ای است که منتهی به آبشار سهمگینی خواهد شد! مدیران باید آگاه به تغییرات بازار باشند و به تناسب آن اقدامات جدیدی اتخاذ کنند. برخی از مدیران پس از مشاهده علائم هشدار دهنده از سمت بازار، اقدام به پافشاری بیشتر با هزینه‌های بیشتری بر روی شیوه‌های پیشین می‌‌کنند! مدیران باید با همفکری همکاران سازمانی خود و یا تحصیل مشاور از خارج سازمان، دست به ابنکارهای نوین بزنند!

۲- جذب منابع انسانی

یکی دیگر از علل سقوط کسب و کار، عدم صرف انرژی، زمان و دقت لازم در جذب منابع انسانی ست. اگر کمی‌واقع بینانه‌تر به قضایای مدیریتی در کسب و کار نگاهی بیاندازیم متوجه می‌شویم در دنیای کسب و کار امروز مرز بین عملکرد ضعیف، متوسط و عالی با توجه به تبیین و سنجش معیارهای پیشرفت منابع انسانی به راحتی قابل اندازه گیری است.

مدیران باید قبل از جذب منابع انسانی اقدام به مکتوب کردن شرح وظایف مربوط به پرسنل جدید کنند. از طریق همین مکتوب کردن خواسته‌ها به دو نتیجه مطلوب خواهند رسید:

۱- نیروی انسانی با توجه به شرح وظایف مکتوب قبول مسئولیت کرده و متعاقب آن در آینده از کم کاری و بهانه برای «عدم انجام وظایف مبنی بر بیشتر از حدود وظایف» نخواهد بود.

۲- بر اساس همین شرح وظایف می‌توانید اقدام به تبیین اهداف مربوط به همکارانتان کنید و به موازات آن  اقدام به ارزشیابی عملکرد پرسنل‌تان کنید. در نوشتن شرح وظایف هیچ وقت از افعال با لایه حرکتی باز (مثل: و امور مربوطه؛ و غیره؛ و امور محوله و...) استفاده نکنید.

نکته : خواسته‌های‌تان صریح و روشن باشند تا هم شما و هم پرسنل جدیدتان، بتوانید بهترین بهره برداری را از همکاری به وجود آمده داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام