اطلاعات تماس
  • 093569*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970608313989594

تصمیم برای انجام عمل جراحی تعویض کل مفصل زانو

چگونه بهترین جراح ارتوپد را برای عمل تعویض مفصل زانو انتخاب کنیم

کد: 13970608313989594

https://goo.gl/PgzfUa

، (اخبار رسمی): مواردی که برای انتخاب بهترین جراح ارتوپد کمک می‌کند، مانند در نظر گرفتن هزینه، بیمه، تجربه، تحصیلات و سابقه پزشک و موارد دیگر است.

چگونه بهترین جراح ارتوپد را برای عمل تعویض مفصل زانو انتخاب کنیم
چگونه بهترین جراح ارتوپد را برای عمل تعویض مفصل زانو انتخاب کنیم

بی شک زندگی با درد زانو عذاب آور است. حتی انجام کارهای روزمره نیز سخت و دشوار می‌شود. تصمیم‌گیری برای انتخاب راه درست و پیدا کردن متخصص ممکن است باعث گیج شدن شود. مانند هر مسئله دیگری در زندگی، هر چقدر اطلاعات در این زمینه بیشتر باشد، عمل تعویض مفصل زانو را با اعتماد به نفس بالاتر و خیال راحت‌تری، توسط بهترین جراح ارتوپد انجام خواهد شد.

بعد از این که تصمیم به عمل تعویض مفصل کل زانو یا قسمتی از آن گرفته شد باید یک جراح کارآمد پیدا کرد. مطمئنا که همه از هر چیز بهترینش را می‌خواهند. بنابراین انتخاب کسی که سابقه موفقی در جراحی تعویض مفصل زانو یا آرتروپلاستی دارد می‌تواند خیال شخص را راحت کند که بهترین درمان ممکن را انجام داده است. همچنین خیلی مهم است که بتوان با جراح خود احساس راحتی داشت و در مورد نگرانی‌های خود صحبت کرد. برای انتخاب بهترین جراح موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

با پزشک خود صحبت کنید

پزشکان شهرت همکاران خود و همچنین متخصصان شناخته شده در زمینه‌های مشترک با خود را می‌دانند. وقتی که پزشک،متخصصی را پیشنهاد می‌دهد، دلیل این پیشنهاد را بپرسید. حتی می‌توانید با فیزیوتراپ‌ها صحبت کنید و صلاحیت جراح مورد نظر را به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار داد. اگر که با هدف درمانی به کشوری سفر می‌کنید، حتما قبل از سفر با پزشکی که قرار است توسط او درمان شوید صحبت کنید.

صحبت با خانواده و دوستان

عمل تعویض مفصل زانو همواره به طور قابل توجهی عملی پر طرفدار بوده است. در واقع افراد زیادی هستند که می‌توانند تجربیات خود را در این زمینه در اختیار قرار دهند. گرفتن اطلاعات و نکات مورد نیاز از کسی که به او اطمینان دارید نیز کمک می‌کند. البته این را نیز به خاطر داشته باشید که همه تفاوت‌هایی داریم. بعضی‌ها سریع‌تر و بعضی‌ها دیرتر از بقیه بهبود می‌یابند و همینطور آستانه تحمل درد نیز در انسان‌ها متفاوت است.

بیمه

عمل زانو عملی پر هزینه است. اگر که جراحی بدون بیمه انجام شود، باید هزینه زیادی را بابت آن پرداخت شود. به همین خاطر است که هر ساله تعداد سفرها با هدف درمان افزایش می‌یابد. امروزه بیمه‌ها بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های جراحی را پوشش می‌دهند. به همین خاطر باید در روزی که برای مشاوره و ویزیت نزد جراح می‌روید سوالات را در مورد هزینه‌ها و میزان پوشش بیمه‌ای که دارید، از پرسنل مربوطه بپرسید.

جستجوی آنلاین

از بررسی زمینه تخصصی جراح نباید غافل شد و همیشه باید از جراح پرسیده شود که هر چند وقت عمل جراحی مورد نیاز را انجام می‌دهد.

ارزیابی اعتبار و تحصیلات جراح

جراحان باید همواره از جدیدترین اطلاعات زمینه تخصصی خود آگاه باشند. در نتیجه توصیه نمی‌شود که جزو اولین بیمارانی باشید که از سیستم‌های پیشرفته رباتیک یا چیزی مشابه آن استفاده می‌کنند.

سوء تفاهم نشود:  این نظر شخصی است. ما مخالفتی با تکنولوژی روباتیک یا سایر روش‌های تایید شده FDA برای جراحی نداریم. برعکس مطالعات TKR (تعویض کامل مفصل زانو) به کمک ربات، نشان می‌دهد که استفاده از ربات به دلیل دقت و ظرافت بالا به حفظ استخوان کمک می‌کند.

به سابقه آموزشی و پژوهشی جراحان باید حتما نگاه شود. آیا در کنفرانس‌ها شرکت می‌کنند؟ آیا به صورت منظم سخنرانی ارائه می‌دهند؟ آیا در کنگره‌های مرتبط حضور دارند؟ شاید در بحث‌های آزاد شرکت می‌کنند که بسیار عالی است. در عین حال اگر که جراح در هیچ کنفرانسی شرکت نکرده است در هنگام تصمیم گیری نهایی موارد زیر را بهتر است مورد توجه قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که پزشک مورد نظر مورد تایید یکی از انجمن‌های علمی تخصصی مرتبط با تخصص خود است. برای مثال، دکتر رشید گنجی عضو انجمن جراحان لگن و زانو آمریکا هستند. اوهمزمان عضو انجمن‌های دیگری نیز است مانند:

آکادمی جراحان ارتوپد آمریکا

انجمن پزشکی آمریکا

تحقیق در مورد تجربه جراح

در طول مشاوره، از جراح مورد نظر باید پرسیده شود که در طی 12 ماه گذشته چند عمل جراحی انجام داده است. مطالعات نشان می‌دهد احتمال موفقیت جراحی که سالیانه بیش از 12 عمل جراحی انجام می‌دهد، بیشتر است. به علاوه، در بیمارستان‌هایی که بیش از 25 عمل جراحی تعویض کامل زانو انجام می‌شود نتایج مطلوبی مشاهده می‌شود. بی‌سبب نیست که عمل جراحی توسط بهترین جراحان از قبل رزرو می‌شود، آنها سالیانه صدها عمل جراحی انجام می‌دهند. بسیاری از مقاله‌های آنلاین نیز این موضوع را توضیح می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دکتر رشید گنجی به آدرس fa.drrashidganji.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093569*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان