اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970610314169529

برای اولین بار در ایران بیمه بدنه هوشمند و کوتاه مدت سفر راه اندازی می‌شود

کد: 13970610314169529

https://goo.gl/ZF5u2o

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه کوثر با همکاری شرکت هرمس شریف برای اولین بار در ایران بیمه بدنه کوتاه مدت و هوشمند سفر (درون شهری و برون شهری) اراِئه می‌دهد. این محصول بیمه‌ای توسط اپلیکیشنی به نام مرکوری ارائه می‌شود.

برای اولین بار در ایران بیمه بدنه هوشمند و کوتاه مدت سفر راه اندازی میشود
برای اولین بار در ایران بیمه بدنه هوشمند و کوتاه مدت سفر راه اندازی می‌شود

بیمه نامه مورد نظر در کمترین زمان و بدون نیاز به حضور فیزیکی کارشناس بیمه جهت بررسی خودرو و ثبت و صدور بیمه‌نامه انجام می‌شود

امروزه در ایران نحوه محاسبه حق بیمه و دریافت آن به صورت سنتی انجام می‌شود. این مساله مشکلات متعددی را برای مشتریان محصولات بیمه‌ای به وجود آورده در همین راستا برای حل مشکلات ناشی از روش سنتی محاسبه‌ی حق بیمه بدنه خودرو برای اولین بار در ایران شرکت بیمه کوثر با همکاری شرکت هرمس شریف طرح بیمه بدنه‌ی کوتاه‌مدت و هوشمندی را راه‌اندازی کردند که توسط اپلیکیشن مرکوری ارائه می‌شود.

در اپلیکیشن مرکوری راننده در ابتدای سفر حق بیمه‌ای مقرون به صرفه، متناسب با سفر، مدت سفر و مشخصات خودروی خود پرداخت می‌کند و تا انتهای سفر می‌تواند از آن استفاده کند.

این حق بیمه به صورت هوشمند محاسبه می‌شود و به ازای افراد مختلف با توجه به مسیر سفر برون شهری و درون شهری آنها تعیین می‌شود.

بیمه نامه مورد نظر در کمترین زمان و بدون نیاز به حضور فیزیکی کارشناس بیمه جهت بررسی خودرو و ثبت و صدور بیمه نامه انجام می‌شود ، چرا که اپلیکیشن مرکوری که ارائه‌دهنده این محصول است بیمه‌ای فراهم کرده که شخص می‌تواند از طریق این اپلیکیشن از خودروی خود عکسبرداری کرده و برای کارشناس بیمه ارسال کند. سپس در کمترین زمان بیمه‌نامه ثبت و صادر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکارهای هوشمند تکنولوژی هرمس شریف

مجموعه هرمس شریف به همت عده ای از جوانان پرشور و دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر و شهید بهشتی تاسیس شده که با همکاری و همدلی استارتاپ های موفق را یکی پس از دیگری تجربه کرده و آماده ارائه و انتقال تجربیات خود هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]