اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980706408239529

70 درصد تخفیف بیمه بدنه ویژه زائران اربعین

کد: 13980706408239529

http://bit.ly/2mOelVV

، تهران , (اخبار رسمی): مرکوری، بیمه بدنه هوشمند سفر، خودروی زائران اربعین حسینی را با 70 درصد تخفیف در طول سفر بیمه می‌کند.

70 درصد تخفیف بیمه بدنه ویژه زائران اربعین
70 درصد تخفیف بیمه بدنه ویژه زائران اربعین

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، زائران برای رفتن به کربلا آماده می‌شوند. عده زیادی از ایرانیان با خودروی شخصی خود، به سمت مرز عراق می‌روند و در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند. با توجه به اینکه در این ایام هزینه‌های حمل و نقل برای رسیدن به مرز‌ عراق بالاست، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با خودروی شخصی خود سفر کنند.

سفر با خودرو شخصی نگرانی‌هایی را به دنبال دارد که می‌توان به آسیب‌ها و تصادف احتمالی در طول سفر اشاره کرد. علاوه بر این، زائران با پارک کردن خودرو در مکانی با شرایط آب و هوایی نامطلوب و دیگر دلایلی که باعث آسیب رسیدن به خودرو می شود رو به رو هستند . همان‌طور که سال‌های پیش نیز با چنین مشکلاتی رو به رو بوده‌اند و به یکی از دغدغه‌های اصلی آن ها در طول سفر تبدیل شده بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که زائران قبل از رفتن به سفر، وسیله نقلیه خود را بیمه بدنه کنند تا سفری آسوده و بدون دغدغه‌ای داشته باشند.و همچنین در طول سفر نگران خودرو خود نباشند.مرکوری با بیمه بدنه کوتاه مدت خود این مشکل را حل کرده است.

با نزدیک شدن به ایام اربعین و شمارش معکوس برای سفر به کربلا، مرکوری بیمه بدنه هوشمند سفر آماده ارائه خدمات به زائران در بزرگترین تجمع بشری است. بدین منظور مرکوری با توجه به اینکه بسیاری از افراد در این ایام نگران خودروی خود در مسیر کربلا هستند و همچنین توانایی مالی برای پرداخت هزینه بیمه بدنه بلند مدت را برای خودروی خود ندارند، برای رفاه حال زائران این امکان را فراهم کرده است که به مناسبت اربعین حسینی خودروی آنها را بیمه کند تا سفری آسوده داشته باشند.

مرکوری با ارائه 70 درصد تخفیف بیمه بدنه بر روی انواع بیمه‌ نامه‌ها این امکان را فراهم کرده است تا در طول مدت سفر (5، 15 و 30 روز) خودروی خود را فقط با ارسال تصاویر خودرو و از طریق اپلیکیشن و بدون مراجعه حضوری بیمه بدنه کند. این بیمه  توسط شرکت بیمه کوثر صادر می‌شود.

زائران می‌توانند با کمترین هزینه‌ ممکن خودرو خود را بیمه بدنه کنند و با خیالی راحت به زیارت بروند. به عنوان مثال با پرداخت فقط 10 هزار تومان می‌توان خودرو پراید را در مسیر رفت و برگشت از مبدا تهران به مقصد پایانه مرز مهران بیمه بدنه کرد.

زائران می‌توانند اپلیکیشن بیمه بدنه مرکوری را از بازار و گوگل‌پلی دانلود کنند. زائرانی که از تلفن‌های موبایل با سیستم عامل آی‌او‌اس استفاده می‌کنند نیز می‌تواند به صورت مستقیم از سایت اپلیکیشن را دانلود کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکوری مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکارهای هوشمند تکنولوژی هرمس شریف

مجموعه هرمس شریف به همت عده ای از جوانان پرشور و دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر و شهید بهشتی تاسیس شده که با همکاری و همدلی استارتاپ های موفق را یکی پس از دیگری تجربه کرده و آماده ارائه و انتقال تجربیات خود هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]