اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970612314549208

سیستم همکاری در فروش «بسته‌های تبلیغاتی» باکس آگهی شروع به کار کرد

برای اولین بار در ایران؛ سیستم همکاری در فروش با بسته‌های تبلیغاتی

کد: 13970612314549208

https://goo.gl/irDtP7

، (اخبار رسمی): تبلیغات اینترنتی از آسان‌ترین و در دسترس‌ترین نوع کسب‌وکارها است ولی آنچه در کسب‌وکار‌های اینترنتی اهمیت دارد، نوگرایی و خلاقیت است که مجموعه بزرگ تبلیغاتی «باکس آگهی» در اقدامی خلاقانه برای اولین بار در ایران، اقدام به راه اندازی سیستم همکاری در فروش تبلیغاتی کرده است.

برای اولین باردرایران سیستم همکاری در فروش"بسته های تبلیغاتی"راه اندازی شد.
سیستم همکاری در فروش باکس آگهی boxagahi.ir شیوه نوین تبلیغات اینترنتی

مجموعه تبلیغاتی باکس آگهی بستری فراهم آورده تا کاربران بدون نیاز به سرمایه و یا دانش خاص بتوانند از اینترنت درآمد داشته باشند

شروع کسب‌و‌کار اینترنتی یعنی بسترسازی برای کسب درآمد از اینترنت. در کسب وکار اینترنت داشتن سرمایه زیاد و یا دانش بالا نیاز نیست چرا که می‌توان با دانش و سرمایه دیگران در بسترهای مجازی، درآمد کسب کرد. آنچه در کسب‌وکار اینترنتی اهمیت دارد، نو‌گرایی و خلاقیت فردی و یا گروهی است.

مجموعه بزرگ تبلیغاتی باکس آگهی در اقدامی نو و خلاقانه برای اولین بار در ایران، سیستم همکاری در فروش «تبلیغات اینترنتی» را ارائه کرده است، در واقع در این کسب‌وکار اینترنت مجموعه «باکس آگهی» بستر درآمدزایی را فراهم کرده است و همکاران فروش می‌توانند با صبر و خلاقیت بسته‌های تبلیغاتی را بازاریابی کنند.

شاید سیستم‌های مختلف همکاری در فروش اینترنتی را دیده باشید در این سیستم‌های همکاری در فروش، بازاریاب‌ها اقدام به بازاریابی فایل و یا کالایی می‌کنند ولی در سیستم همکاری در فروش باکس آگهی کاربران «بسته‌های تبلیغاتی» را بازاریابی می‌کنند.

کاربران با ثبت نام در این سیستم یک لینک بازاریابی و یا کد بازاریابی دریافت می‌کنند که از طریق این لینک و کد بازاریابی می‌توانند بسته‌های تبلیغاتی را به فروش برسانند.

بسته‌های تبلیغاتی چیست؟

مجموعه بزرگ «باکس آگهی» بستری فراهم کرده که در این بستر کاربران می‌توانند در سایت‌های مختلف به روش‌های گوناگون تبلیغات درج کنند، هر بسته تبلیغاتی ارائه‌دهنده نوعی از تبلیغات اینترنتی در چندین سایت است و بازاریاب‌ها در سیستم همکاری در فروش باید به تبلیغات و معرفی «بسته‌های تبلیغاتی» بپردازند و به ازای خرید هر بسته تبلیغاتی توسط مشتری 20 درصد پورسانت بازاریابی پردخت می‌شود.

علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر از سیستم همکاری در فروش بسته‌های تبلیغاتی باکس آگهی به تارنمای باکس آگهی مراجعه و یا بر روی لینک boxagahi.ir/affiliate کلیک کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغات اینترنتی

”ارائه دهنده خدمات تبلیغات رایگان و تبلیغات ویژه اینترنتی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی