اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970620315949208

معرفی سایت‌های بزرگ تبلیغات اینترنتی

معرفی روش‌های تبلیغات اینترنتی در مجموعه باکس آگهی

کد: 13970620315949208

https://goo.gl/HninQF

، (اخبار رسمی): یکی از سایت‌های فعال در حوزه تبلیغات اینترنتی، مجموعه «باکس آگهی» است، در این یادداشت به معرفی روش‌های تبلیغاتی مجموعه باکس آگهی و دلایل موثر بودن این سایت در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی پرداخته می‌شود.

معرفی روش های تبلیغات اینترنتی در مجموعه باکس آگهی
روش های تبلیغات اینترنتی در مجموعه باکس آگهی

مجموعه باکس‌آگهی با ارائه بسته‌های تبلیغات اینترنتی امکان درج آگهی گسترده به روش‌های مختلف را فراهم کرده است

با بررسی سایت‌ها و روش‌های گوناگون تبلیغاتی مجموعه «باکس آگهی» به این نتیجه می‌توان رسید که درج تبلیغات در این مجموعه موثر است.

از مزایای مجموعه باکس آگهی در حوزه تبلیغاتی اینترنتی می‌توان به:

الف: درج آگهی برای همه کاربران با هر وضعیت مالی امکان پذیر است. حتی درج آگهی رایگان است.

ب: امکان تبلیغات به روش‌های مختلف تبلیغاتی وجود دارد.

ج: امکان درج تبلیغات تلفیقی به روش‌های مختلف وجود دارد.

مجموعه «باکس آگهی» برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و اثرگذاری بیشتر، اقدام به ارائه تبلیغات گسترده در قالب«بسته‌های تبلیغاتی» کرده است. بدین صورت که هر بسته شامل تبلیغات در یکسری سایت‌ها و به روش‌های مختلف است.

روش‌های تبلیغاتی در مجموعه باکس آگهی:

1) تبلیغات تصویری 8 ستاره:

در این روش، آگهی کاربران به صورت تصویری در صفحه نخست همچنین بالاترین پنل تبلیغاتی 6 سایت تخصصی تبلیغات اینترنتی منتشر می‌شود.

به همین منظور کاربران می‌توانند در یک صفحه خدمات خود را معرفی و 5 تصویر مرتبط با آگهی را ارسال کنند همچنین امکان درج لینک و شماره تلفن و ایمیل وجود دارد هدیه سفارش این بسته درج پست دائمی از تبلیغات در 2 سایت بزرگ است.

2) درج پست تبلیغاتی دائمی:

در این روش تبلیغاتی؛ آگهی کاربران به صورت یک پست دائمی به چندین سایت بزرگ ارسال می‌شود؛ پست دائمی یعنی به اندازه‌ی عمر سایت‌ها، به همین منظور کاربران می‌توانند متن تبلیغاتی خود را به همراه تصاویر، لینک و راه‌های ارتباطی به چندین سایت ارسال کنند.

2)  تبلیغات متنی در چندین سایت:

 مجموعه باکس آگهی  بسته‌ای فراهم کرده که با سفارش آن بسته می‌توان تبلیغات متنی خود را در صفحه اول چندین سایت قرار دهید البته برای تشویق کاربران برای کسانی که بسته تبلیغات متنی یکساله درج کنند بسته تبلیغات 8 ستاره هدیه داده می‌شود.

3) بسته تبلیغات بنری:

یکی از مهمترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است به همین منظور سایت باکس آگهی با ارائه «بسته تبلیغات بنری» امکان تبلیغات بنری هم زمان در بیش از 10 سایت بزرگ زیر مجموعه را فراهم شده است. این بنرها با هزینه‌ای نا چیز به مدت شش تا یک سال در بیش از 10 سایت منتشر می‌شود.

4) بسته تبلیغات اینترنتی تلفیقی (جامع)

اگر قرار است تبلیغات را به صورت گسترده و به روش‌های مختلف تبلیغاتی درج کنید؛ «باکس آگهی» بسته تبلیغاتی جامع را طراحی کرده است، در این بسته تبلیغاتی آگهی در چندین سایت به روش‌های مختلف منتشر می‌شود.

سایت باکس آگهی با طراحی بسته‌های تبلیغاتی توانسته اثر‌گذاری تبلیغات اینترنتی را چندین برابر کند. از ویژگی‌های بسته‌های تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) هر کاربری با هر نوع وضعیت مالی و اقتصادی می‌تواند یکی از بسته‌های تبلیغاتی را سفارش دهد کافی است ابتدا از بسته‌‌های ارزان‌تر شروع کند که شامل یک روش تبلیغاتی گسترده است.

2) در هر بسته چندین روش تبلیغاتی اعمال می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده توضیحات بیشتر و درج آگهی در مجموعه تبلیغاتی باکس آگهی به آدرس boxagahi.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغات اینترنتی

”ارائه دهنده خدمات تبلیغات رایگان و تبلیغات ویژه اینترنتی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی