اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970614315129662

تأسیس اولین آکادمی تخصصی آموزش‌های دیجیتال و استارتاپ

شروع به کار نکست آکادمی

کد: 13970614315129662

https://goo.gl/swoDWf

، تهران , (اخبار رسمی): نکست آکادمی به عنوان اولین شبکه آموزشی تخصصی در حوزه‌های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت‌های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است.

شروع به کار نکست آکادمی
شروع به کار نکست آکادمی

نکست آکادمی فعالیت اجرایی خود را با برگزاری دوره مقدماتی بازاریابی دیجیتال از نیمه اول مهر ۹۷ آغاز می‌کند. اطلاعات کامل دوره شامل محتوای آموزشی و مدرسان در روزهای آتی اعلام خواهند شد

امروزه شاهد روند رو به رشد استفاده از فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال در زندگی مردم و کسب‌وکارها هستیم. این روند بیانگر ورود به عصر دیجیتال است که موجب رشد چشمگیر کسب‌وکارهای نوپا یا همان استارتاپ‌ها شده است.

آکادمی آموزشی نکست (Next Academy) به عنوان یک شبکه حرفه‌ای آموزش در راستای توانمندسازی علاقه‌مندان و متخصصان دیجیتال، مدیران و صاحبان استارتاپ‌های ایرانی تأسیس شده است.

مأموریت اصلی نکست، توسعه یک بستر آموزشی و ارتباطی نوین است که کسب‌وکارها بتوانند نیروی انسانی کارآمد برای حوزه‌های مدیریتی استارتاپ و تحول دیجیتال را از طریق نکست در اختیار داشته باشند.

ارزشمندترین دارایی نکست، شبکه ارتباطی شرکا و حامیان آموزشی و تجاری است که شامل استارتاپ‌های برتر ایرانی، آژانس‌های بازاریابی دیجیتال، پلتفرم‌های جذب نیروی انسانی، رسانه‌‌های آنلاین، شتاب دهنده‌های استارتاپ و آکادمی‌های آموزشی مطرح است.

در نکست آکادمی همه بر این باور هستند که آموزش تئوری و دانشگاهی به تنهایی نمی‌تواند مهارت‌های کسب‌وکاری را در افراد ایجاد و تقویت کند. در رویدادهای آموزشی نکست برای توسعه متوازن دانش و مهارت مخاطبان علاوه بر تشکیل کلاس‌های درسی، از روش‌های نوین انتقال مفاهیم آموزشی و کسب مهارت استفاده می‌شود. بر همین اساس، در نکست آکادمی به طور کلی از مدرسان و اساتید دانشگاهی استفاده نمی‌شود، بلکه از منتورها و مربیان حرفه‌ای در حوزه‌های دیجیتال و استارتاپ در رویدادهای آموزشی بهره برده می‌شود.

مخاطبان نکست آکادمی می‌توانند مجموعه‌ای از ارتباطات کسب‌وکاری و آموزشی اثربخش را از طریق شبکه ارتباطی شرکای نکست به دست آورند. این ارتباطات می‌تواند علاوه بر انتقال دانش و تجربه، مسیرهای شغلی جدیدی برای افراد فراهم کند و بازگشت سرمایه گذاری آموزشی آنها را سرعت ببخشد.

در نکست آکادمی تلاش شده است موضوعات جدید در حوزه تحول دیجیتال و اکوسیستم استارتاپ در قالب رویدادهای آموزشی مختلف با الگوبرداری از برترین نمونه‌های بین‌المللی به مخاطبان ارائه شوند. در نکست آکادمی اعتقادی به برگزاری دوره‌های آموزشی غیر کاربردی در محیط کسب و کار نیست و رسالت خود را فراتر از بحث برگزاری دوره‌های آموزشی و درآمدزایی از آنها می‌داند. در نکست همه تلاش می‌کنند نکست را به عنوان یک بستر آموزشی و ارتباطی در حوزه‌های نوین، پر چالش و مورد تقاضای بازار معرفی کنند و تجربه متفاوتی از آموزش به مشتریان ارائه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نکست آکادمی

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است. مأموریت اصلی نکست، توسعه یک بستر آموزشی و ارتباطی نوین است که کسب‌وکارها بتوانند نیروی انسانی کارآمد برای حوزه های مدیریتی استارتاپ و تحول دیجیتال را از طریق نکست در اختیار داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]