اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631317999662

برگزاری حرفه‌ای‌ترین دوره بازاریابی دیجیتال در کشور

کد: 13970631317999662

https://goo.gl/y4tq6h

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌های مقدماتی و پیشرفته بازاریابی دیجیتال از نیمه دوم مهر ۹۷ برگزار خواهند شد. مدرسان دوره جمعی از برترین متخصصان حوزه بازاریابی دیجیتال هستند.

برگزاری حرفه‌ای‌ترین دوره بازاریابی دیجیتال در کشور
برگزاری حرفه‌ای‌ترین دوره بازاریابی دیجیتال در کشور

دوره جامع بازاریابی دیجیتال به همت مجموعه نکست آکادمی در نیمه دوم مهر 97 با حضور فعالان و مدرسان حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار خواهد شد

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه‌های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت‌های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است.

علی سالک، بنیان گذار و مدیر اجرایی نکست آکادمی در خصوص تجربه قبلی این مجموعه در برگزاری دوره‌های آموزشی بازاریابی دیجیتال این مجموعه گفت: «نکست آکادمی سابقه راه‌اندازی اولین دوره جامع بازاریابی دیجیتال در ایران را با راهبری آژانس دیجیتال ای نتورک و مشارکت جمعی از شرکت‌ها و متخصصان برتر حوزه دیجیتال در سال‌های ۹۴و ۹۵ داشته است که نتیجه آن، آموزش حدود ۲۰۰ نفر بود که با رضایت حداکثری شرکت‌کنندگان و استخدام در جایگاه‌های شغلی بازاریابی دیجیتال در برترین شرکت‌های کشور همراه بود.»

در نکست آکادمی تلاش شده است موضوعات جدید در حوزه تحول دیجیتال و اکوسیستم استارتاپ در قالب رویدادهای آموزشی مختلف با الگوبرداری از برترین نمونه‌های بین‌المللی به مخاطبان ارائه شوند. مخاطبان نکست آکادمی می‌توانند مجموعه‌ای از ارتباطات کسب و کاری و آموزشی اثربخش را از طریق شبکه ارتباطی شرکای نکست به دست آورند. این ارتباطات می‌تواند علاوه بر انتقال دانش و تجربه، مسیرهای شغلی جدیدی برای افراد فراهم کند و بازگشت سرمایه‌گذاری آموزشی آنها را سرعت ببخشد. یکی از موضوعاتی که در عصر دیجیتال، تحول عظیمی در کسب‌وکارها پدید آورده است، بدون شک بازاریابی دیجیتال است که آمیخته‌ای از بازاریابی و فناوری اطلاعات است.

در همین راستا، نکست آکادمی یک دوره بازاریابی دیجیتال جامع و کاربردی طراحی کرده است که شامل دو دوره مقدماتی و پیشرفته است. سالک در خصوص سیلابس درسی این دوره گفت: «این دوره با الگوبرداری از برترین مراکز آموزش بازاریابی دیجیتال و نیاز بازار ایران طراحی و توسط مدرسان و مربیان صاحب نظر در حوزه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال تدریس می‌شود. در انتهای دوره نیز جلسات بحث و تبادل نظر پیرامون چالش‌های اجرایی بازاریابی دیجیتال در فضای کسب‌و‌کار ایران و مورد کاوی‌های متنوع با حضور در برترین آژانس‌های تبلیغاتی و دیجیتال کشور برگزار خواهد شد که به افزایش جنبه‌های کاربردی دوره کمک شایانی می‌کند.»

دوره‌های مقدماتی و پیشرفته بازاریابی دیجیتال از نیمه دوم مهر ۹۷ برگزار خواهند شد. مدرسان دوره جمعی از برترین متخصصان حوزه بازاریابی دیجیتال از جمله مجید کثیرى مدیرعامل اخبار رسمی، شایان شلیله، سام کوردیر، علیرضا رنجبر، رضا میلانى، فرید اسدى، سجاد بهجتى، رامین جابرى و حسین وحدانى است.

علاقه‌مندان جهت مشاوره تلفنی می‌توانند با شماره ۷۱۰۵۳۷۰۷ تماس حاصل کنند.

برای آشنایی کامل و شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نکست آکادمی به نشانی www.nextacademy.ir نسبت به پیش ثبت نام جهت حضور در سمینار معرفی دوره با حضور اساتید و بنیان‌گذاران نکست در تاریخ ۱۲ مهر اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نکست آکادمی

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است. مأموریت اصلی نکست، توسعه یک بستر آموزشی و ارتباطی نوین است که کسب‌وکارها بتوانند نیروی انسانی کارآمد برای حوزه های مدیریتی استارتاپ و تحول دیجیتال را از طریق نکست در اختیار داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حراج و تخفیف