اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970619315729662

آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی نکست آکادمی

کد: 13970619315729662

https://goo.gl/iBmwy1

، تهران , (اخبار رسمی): نکست آکادمی فعالیت اجرایی خود را با برگزاری دوره مقدماتی بازاریابی دیجیتال از مهر ۹۷ آغاز می‌کند. این دوره آموزشی به عنوان پیش‌نیاز دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال، بخشی از بسته کامل آموزشی نکست در حوزه بازاریابی دیجیتال با نام دوره جامع بازاریابی دیجیتال است.

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی نکست آکادمی
آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی نکست آکادمی

نکست آکادمی به عنوان اولین شبکه آموزشی تخصصی در حوزه‌های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت‌های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است.

نکست آکادمی فعالیت اجرایی خود را با برگزاری دوره مقدماتی بازاریابی دیجیتال از مهر ۹۷ آغاز می‌کند. این دوره آموزشی به عنوان پیش‌نیاز دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال، بخشی از بسته کامل آموزشی نکست در حوزه بازاریابی دیجیتال با نام دوره جامع بازاریابی دیجیتال است.

دوره مقدماتی بازاریابی دیجیتال از نیمه مهر ۹۷ به مدت ۷۵ ساعت در زمان تقریبی ۲ ماه و نیم (۵شنبه هر هفته) برگزار می‌شود. مدرسان این دوره جمعی از برترین متخصصان حوزه بازاریابی دیجیتال از آژانس‌های تبلیغاتی و استارتاپ‌های مطرح هستند که به عنوان نمونه می‌توان به شایان شلیله بنیانگذار Anetwork و جشنواره وب ایران، مجید کثیری بنیانگذار و مدیرعامل اخبار رسمی، رامین جابری مدیر بازاریابی دیجیتال Nat. Geo. Farsi، آرش خسرویان مدیر بازاریابی اسنپ باکس، فرید اسدی بنیانگذار Growth Lab و علی سالک بنیانگذار نکست آکادمی اشاره کرد.

محتوای آموزشی دوره تلفیقی از جدیدترین مفاهیم نظری و کاربردی به همراه کارگاه‌های جذاب آموزشی و جلسات بحث و تبادل نظر پیرامون چالش‌های اجرایی بازاریابی دیجیتال در فضای کسب‌وکار ایران است.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره آموزشی می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی دوره مقدماتی بازاریابی دیجیتال نکست آکادمی در وب سایت ایوند به آدرس evand.com/events/nextacademy ضمن مطالعه سیلابس درسی دوره، اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام و حضور در سمینار معرفی دوره کنند و یا از تخفیفات ویژه پرداخت زود هنگام، نقدی و خرید بسته کامل دوره جامع بازاریابی دیجیتال نکست استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نکست آکادمی

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است. مأموریت اصلی نکست، توسعه یک بستر آموزشی و ارتباطی نوین است که کسب‌وکارها بتوانند نیروی انسانی کارآمد برای حوزه های مدیریتی استارتاپ و تحول دیجیتال را از طریق نکست در اختیار داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش