اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970620315899741

در اولین روز از دومین سال فعالیت شرکت تارنماسازان فرا وب

گزارش عملکرد سالانه شرکت تارنماسازان فرا وب و اهداف آتی

کد: 13970620315899741

https://goo.gl/jY9iHN

، ماکو , (اخبار رسمی): شرکت تارنماسازان فراوبکه از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی صفحات وب و اپلیکیشن‌های موبایل ایران است گزارش عملکرد و فعالیت‌های خود در سال 1397 اعلام کرد.

گزارش عملکرد سالانه شرکت تارنماسازان فراوب و اهداف آتی
گزارش عملکرد سالانه شرکت تارنماسازان فرا وب و اهداف آتی

حسین علی‌پور، درباره روندهای صنعت طراحی صفحات وب و اپلیکیشن‌های موبایل در سال آینده نیز گفت: در کشور ما برنامه‌نویسان و گرافیست‌ها به جایگاه اصلی خود در بین آحاد جامعه نرسیدند

به گزارش روابط عمومی تارنماسازان فراوب، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته طراحی 71 سایت فروشگاهی، را در این سال محقق کند.

بر اساس این گزارش همچنین استخدام نیروهای بومی و تخصصی از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.

(حسین علی پور)، مدیرعامل تارنماسازان فراوب، با تایید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد اولین بودن فراوب در منطقه و نیاز جامعه آماری شمال کشور به آشنایی با فضای مجازی و نحوه کسب درآمد در آن بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری‌های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو حمایت‌های بی‌شماری را از ما داشتند و از این سازمان نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود: ما برنامه‌‌های زیادی برای تحقق اهدافمان در این منطقه داریم در گام نخست همایشی تحت عنوان آشنایی با فضای مجازی و نحوه کسب در آمد از این فضا با مدیران اصناف منطقه آزاد ماکو خواهیم داشت و پس از بستر سازی مناسب به آموزش نیروهای متخصص برای فراهم کردن و تحقق این هدف می‌پردازیم
حسین علی پور، درباره روندهای صنعت طراحی صفحات وب و اپلیکیشن‌های موبایل در سال آینده نیز گفت: در کشور ما برنامه‌نویسان و گرافیست‌ها به جایگاه اصلی خود در بین آحاد جامعه نرسیدند و آنطور که باید و شاید از این حرفه حمایت‌های لازم انجام نشده است، امیدواریم در آینده نزدیک این حرفه بسیار مهم و حیاتی به جایگاه اصلی خود در ایران برسد.

شرکت تارنماسازان فراوب فعالیت خود را با تمرکز بر آشنایی منطقه با فضای مجازی و ایجاد فضای رقابتی بین اصناف مختلف  آغاز کرد. 

گفتنی است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس faraweb.co مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تارنماسازان فراوب

تکمیل و تجزیه و تحلیل بازاریابی ـ طراحی و توسعه صفحات وب ـ توسعه و بکارگیری برنامه رسانه ای ـ برنامه نویسی و تولید برنامه های مدیریت حسابداری ـ ادغام و یکپارچه سازی ارتباطات بازاریابی ـ طراحی بنرهای صفحات وب و لوگوها و نمادهای اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]