اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971227357289741

با تلاش یک ساله محقق شد

دستیابی به 314 پروژه موفق درشرکت تارنماسازان فراوب

کد: 13971227357289741

https://goo.gl/oNfZRL

، ماکو , (اخبار رسمی): در راستای بهبود خدمات و طراحی و پس از طی زمانی یک‌ساله، شرکت تارنماسازان فراوب موفق شد تا به 314 پروژه موفق دست یابد.

دستیابی به314 پروژه موفق درشرکت تارنماسازان فراوب
جشن یک سالگی شرکت تارنماسازان فراوب

به دنبال آن هستیم که ظرف مدت 6 ماه آینده، کسب‌وکارهای زیر مجموعه شرکت را افتتاح کنیم

به گزارش روابط عمومی شرکت تارنماسازان فراوب، حسین علی پور مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: 314 پروژه موفق در 14 اسفند 1397 نقطه عطفی بر فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت بود و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقا سطح برنامه نویسی و گرافیک کشور بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت: از 14 اسفند 1396 فرایندی 2 ساله را برای رساندن بالا بردن سطح سواد دیجیتالی کسب و کارهای سنتی و همچنین بهبود خدمات طراحی در سطح منطقه آغاز شد که خوشبختانه پس از گذشت یک سال این مهم رخ داد.

وی بر ادامه روند موجود تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که ظرف مدت 6 ماه آینده، کسب و کارهای زیر مجموعه شرکت را افتتاح کنیم و همچنین استخدام نیروی انسانی در حوزه فعالیت جدید شرکت را مد نظر داریم.

این مقام مسئول، به نقش برنامه نویسی و جایگزینی فعالیت‌های سنتی به دیجیتالی شدن این نوع کسب و کارها اشاره و تصریح کرد: در وضعیت کنونی که اقتصاد فلج شده کشور را پیش رو داریم و تورم حدود 80درصدی گریبان‌گیر ملت شریف ایران است، اکنون زمان آن رسیده با یک تحول در کسب و کارهای سنتی و تغییر افکار صاحبان این نوع کسب و کارها و آشنایی این مهره‌های اصلی اقتصاد کشور با فضای مجازی و نحوه کسب درآمد در این فضا با برنامه نویسان با تجربه و گرافیست‌های خلاق کمک شایانی به اقتصاد کشور و همچنین ملت عزیز کشورمان را داشته باشیم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.FaraWeb.co مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تارنماسازان فراوب

تکمیل و تجزیه و تحلیل بازاریابی ـ طراحی و توسعه صفحات وب ـ توسعه و بکارگیری برنامه رسانه ای ـ برنامه نویسی و تولید برنامه های مدیریت حسابداری ـ ادغام و یکپارچه سازی ارتباطات بازاریابی ـ طراحی بنرهای صفحات وب و لوگوها و نمادهای اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]