اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970625316788420

عرضه محصولات دوست‌دار محیط زیست برای صنعت پلیمر

حضور شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران شیمی در دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست

کد: 13970625316788420

https://goo.gl/XR5G4L

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی تجزیه ایرانیان، در سالن 7 غرفه 24 در دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، افزودنی‌های دوست‌دار محیط زیست برای صنعت پلیمر کشور را ارائه خواهد کرد.

حضور شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی در دوازدهمین نمایشگاه  ایران پلاست
نهایت شفافیت در محصولات

تولید افزودنی‌های دوست‌دار محیط زیست، با کیفیتی برابر با برندهای معتبر اروپایی از جمله دستاوردهای شرکت فن‌آوران شیمی است

شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی، در بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک کشور به ارائه محصولات خود خواهد پرداخت.

امروزه نقش پلاستیک و پلیمر در زندگی افراد به قدری بزرگ شده است که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت و به روز، شرکت‌ها در تلاش هستند تا محصولاتی دوست‌دار محیط زیست و با کمترین آلایندگی تولید کنند.

شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی، با اتکا بر دانش کارکنان خود و با تلاش شبانه‌روزی و تحقیق و توسعه مستمر، اکنون به جایگاهی دست یافته که صنعت پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک کشور را در این مهم یاری کند.

تولید افزودنی‌های دوستدار محیط زیست، با کیفیتی برابر با برندهای معتبر اروپایی از جمله دستاوردهای این شرکت است.

امید است که حمایت مصرف‌کنندگان داخلی، نیاز به واردات این افزودنی‌ها (استئارات کلسیم، استئارات روی و استئارات منیزیم) را به صفر برساند.

شایان ذکر است که دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، در تاریخ 2 الی 5 مهر ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ساعات 9 صبح الی 5 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به بازدید از غرفه شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی، می‌توانند به غرفه 24 سالن 7 مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فن آوران شیمی

شرکت تولیدی شیمیایی فن آوران شیمی تجزیه تولید کننده انواع استئارات های فلزی : استئارات کلسیم Calcium Stearate استئارات روی Zinc Stearate استئارات منیزیم Magnesium Stearate استئارات آلومینیوم Aluminium Stearate استئارات سدیم Sodium Stearate استئارات پتاسیم Potassium Stearate

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]