اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971127348068420

خودکفائی کشور از واردات استئارات‌های فلزی

افتتاح بزرگترین واحد تولید افزودنی‌های پتروشیمی توسط یک شرکت دانش بنیان

کد: 13971127348068420

https://goo.gl/5WQAH7

، تهران , (اخبار رسمی): واحد دوم شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی، در زمینه تولید افزودنی‌های پلیمر و پتروشیمی در شهرک شکوهیه شمس آباد با ظرفیت اولیه 10 هزار تن در سال افتتاح خواهد شد.

افتتاح بزرگترین واحد تولید افزودنی های پتروشیمی توسط یک شرکت دانش بنیان
واحد جدید شرکت فن آوران شیمی
افتتاح بزرگترین واحد تولید افزودنی های پتروشیمی توسط یک شرکت دانش بنیان
واحد جدید شرکت فن آوران شیمی
افتتاح بزرگترین واحد تولید افزودنی های پتروشیمی توسط یک شرکت دانش بنیان
واحد جدید شرکت فن آوران شیمی

شرکت فن‌آوران شیمی به معنای واقعی و در مقیاس صنعتی دانش بنیان است، تمامی مراحل طراحی خطوط تولید، فرمولاسیون، مهندسی واحد و ساخت تجهیزات و راکتورها، توسط مهندسان داخلی شرکت به انجام رسیده است

فاز توسعه شرکت فن آوران شیمی در زمینه تولید انواع استئارت‌های فلزی مورد نیاز صنعت پتروشیمی به زودی راه اندازی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فن آوران شیمی از ساخت واحد جدید تولید افزودنی‌های پتروشیمی خبر داد و گفت: این پروژه در شهرک صنعتی شمس آباد در حال ساخت است و با بهره‌برداری این واحد از واردات استئارات‌ها (کلسیم،روی،منیزیم و ...)  برای صنایع بالا دست و تکمیلی بی نیاز خواهیم شد.

میزان مصرف استئارات‌های فلزی صنایع کشور حدود 8 هزار تن است، که با ظرفیت حقیقی تولید فاز اول این واحد که سالیانه بالغ بر 10 هزار تن است. امیدوار هستیم به طور کامل از واردات این مواد و خروج ارز جلوگیری شود.

علی حسن پور اظهار داشت: پتروشیمی یکی از مهم‌ترین صنایع کشور است که با دارا بودن سهم 30 درصدی از ارزش کل صادرات کشور، بیشترین صادرات غیرنفتی را به خود اختصاص داده است، که البته با توجه به مشکلات فراوان در مسیر رشد و بالندگی این صنعت، بخش خصوصی باید در بومی‌سازی مواد افزودنی تخصصی موردنیاز پتروشیمی‌ها گام بردارد.

وی افزود: اگر چه استئارات‌های تولیدشده در واحد شهرک شکوهیه قم فن آوران شیمی گواهی های بهداشتی USP و تطبیق با استاندارد را کسب و از لحاظ کیفی پاسخگوی پتروشیمی‌ها و صنعت پلیمر بوده، ولی ظرفیت تأمین نیاز کامل آن‌ها را نداشتیم که با راه‌اندازی واحد جدید و افزایش 10 برابری تولیدات آمادگی داریم نیاز صنایع را به این مواد مرتفع کنیم.

حسن پور با اشاره به اینکه شرکت فن‌آوران شیمی به معنای واقعی و در مقیاس صنعتی دانش بنیان است، افزود: چرا باید اعتبارمان را از خارج بگیریم و بگوییم دستگاه یا فرمولمان تحت لیسانس فلان کشور است؟

به کارگیری نیروهای جوان متخصص و تحصیل‌کرده و سرمایه گذاری مستمر در بخش تحقیق و توسعه، شرکت را در جایگاهی قرارداد تا تمامی مراحل محاسبه و طراحی خطوط تولید، فرآیندها و فرمولاسیون، مهندسی واحد و ساخت تجهیزات و راکتورها، را توسط مهندسان داخلی شرکت به انجام برسانیم. به‌گونه‌ای که ما می‌توانیم لایسنس تولید این محصول را به متقاضیان ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت فن آوران شیمی با اشاره به سوابق تأمین افزودنی‌های تخصصی از کشورهای اروپایی توسط پتروشیمی‌ها اظهار داشت: هدف تأسیس شرکت فن‌آوران شیمی تولید استئاراتی مناسب برای استفاده در واحدهای پلیمری صنایع پتروشیمی کشور و قابل‌رقابت با برندهای معتبر اروپایی بوده است. خوشبختانه پس از تحقیقات متمرکز بر روی این پروژه به محصولی با کیفیت موردنظر رسیدیم که نه تنها آنالیزی قابل رقابت با برندهای اروپایی دارد که از لحاظ بهداشتی با استاندارد دارویی آمریکا و اروپا مطابقت می‌کند. همچنین زیرساخت‌های لازم برای تولید انبوه با تضمین کیفیت را ایجاد کرده‌ایم تا مشتریان درزمینهٔ ثبات کیفیت اطمینان خاطر داشته باشند.

حسن‌پور ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از واحد دوم فن‌آوران شیمی در شهرک شمس‌آباد در سه ماه آینده و تعامل و مشارکت فعال با پتروشیمی‌ها، وابستگی به واردات استئارات‌های فلزی به طور کامل قطع می‌شود.

وی افزود: مشارکت‌ها در چنین سطحی باعث دلگرمی دانشمندان و محققان کشور می‌شود تا به خودباوری رسیده و موفقیت‌های به‌دست‌آمده در ابعاد آزمایشگاهی و تحقیقاتی را به عرصه صنعت بیاورند.

لازم به ذکر است که شرکت فن‌آوران شیمی تولیدکننده استئارات کلسیم، استئارات روی و استئارات منیزیم است که به‌عنوان افزودنی در صنعت پتروشیمی و پلیمر کاربرد دارد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن  02166565702 تماس حاصل کنند و یا به وب‌سایت فن آوران شیمی به آدرس www.fanchem.ir مراجعه کنند.
 

افتتاح بزرگترین واحد تولید افزودنی‌های پتروشیمی توسط یک شرکت دانش بنیان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فن آوران شیمی

شرکت تولیدی شیمیایی فن آوران شیمی تجزیه تولید کننده انواع استئارات های فلزی : استئارات کلسیم Calcium Stearate استئارات روی Zinc Stearate استئارات منیزیم Magnesium Stearate استئارات آلومینیوم Aluminium Stearate استئارات سدیم Sodium Stearate استئارات پتاسیم Potassium Stearate

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]