اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626316999754

عقد قرارداد صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت تکچی

کد: 13970626316999754

https://goo.gl/qi7Fpy

، تهران , (اخبار رسمی): با عقد قرارداد صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت تکچی، از این به بعد شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند جهت استفاده از خدمات شرکت تکچی در حوزه ارزیابی و عارضه‌یابی شرکت خود استفاده کنند.

عقد قرارداد صندوق نوآوری و شکوفایی  با شرکت تکچی
عقد قرارداد صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت تکچی

با انعقاد قراردادی فی مابین صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت تکچی ار این پس شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند جهت استفاده از خدمات شرکت تکچی در حوزه ارزیابی و عارضه‌یابی شرکت خود از حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شوند.

تِکچی یک شرکت دانش بنیان ارائه دهنده خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که براساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند.

این شرکت جهت سهولت انجام ارزیابی‌ها و جلوگیری از بروز خطاهای انسانی و عملیاتی کلیه فرآیند ارزیابی را به‌صورت کاملاً مکانیزه و تحت‌وب انجام می‌دهد و نتایج به‌صورت مکرر مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار می‌گیرند. کلیه چک‌لیست‌های ارزیابی، بانک اطلاعاتی، نرم‌افزارهای محاسباتی و واسط‌های گرافیکی با امنیت لازم بصورت تحت‌وب در اختیار مشتریان و ارزیابان شرکت قرار می‌گیرد.

شرکت‌های دانش بنیان جهت استفاده از این خدمات می‌توانند به سایت شرکت تکچی به آدرس Techchi.ir مراجعه کنند و یا با شماره 22604485 تماس بگیرند.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]