اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990817473399754

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم مدل TEM1000ویژه مدیران عامل شرکت ها

کد: 13990817473399754

https://bit.ly/3f2Hovt

، تهران , (اخبار رسمی): در این کارگاه یک روزه که در تاریخ ۹۹/۰۸/۰۵ باحضور مدیران محترم عامل شرکت های پتروشیمی ایلام،مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی ،تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس برگزار گردید مفاهیم اصلی در مدل تعالی سازمانی TEM1000 تشریح گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی  آشنایی با مفاهیم مدل TEM1000ویژه مدیران عامل شرکت ها
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم مدل TEM1000ویژه مدیران عامل شرکت ها

در این کارگاه یک روزه که در تاریخ ۹۹/۰۸/۰۵ باحضور مدیران محترم عامل شرکت های پتروشیمی ایلام،مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی ،تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس برگزار گردید.

در این کارگاه یک روزه که در تاریخ ۹۹/۰۸/۰۵ باحضور مدیران  محترم عامل شرکت های پتروشیمی ایلام،مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی ،تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس برگزار گردید مفاهیم اصلی در مدل تعالی سازمانی TEM1000  تشریح گردید. 
با توجه به موفقیت شرکت ها در مرحله اول ارزیابی  بر اساس این مدل و ورود شرکت ها به مرحله دوم مدل که به ارزیابی نتایج شرکت ها می پردازد لزوم و تعامل بیشتری بین مدیران کیفیت سازمانی و مدیران ارشد احساس می شود.لذا این کارگاه با  هدف ایجاد همزبانی و هماهنگی بیشتر بین مدیران کیفیت سازمانی و مدیران ارشد شرکت ها طراحی و در طی یک روز بصورت همزمان حضوری و مجازی برگزار گردید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته