اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990814473189754

جلسه بررسی نتایج ارزیابی سالیانه شرکت پتروشیمی فجر بر اساس مدل TEM1000

کد: 13990814473189754

https://bit.ly/2IEa1Da

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره ارزیابی تعالی سازمانی شرکت پتروشیمی فجر بر طبق مدل TEM1000 در تاریخ ۹۹/۰۸/۱۲ برگزار گردید.

جلسه بررسی نتایج ارزیابی سالیانه شرکت پتروشیمی فجر بر اساس مدل  TEM1000
جلسه بررسی نتایج ارزیابی سالیانه شرکت پتروشیمی فجر بر اساس مدل TEM1000

دومین دوره ارزیابی تعالی سازمانی شرکت پتروشیمی فجر بر طبق مدل TEM1000 در تاریخ ۹۹/۰۸/۱۲ برگزار گردید.

در این مرحله کلیه فرایند های شرکت  در ۱۳ بعد بر اساس مدل تعالی سازمانی TEM1000  مورد ارزیابی قرارگرفت . نتایج این دوره نشان می دهد که توانمندی فرایندی شرکت  نسبت به دوره قبل که دوسال پیش انجام شد، بیش از۲۲  درصد رشد داشته است. با توجه به موفقیت شرکت در کسب این نتایج  و عبور از حد نصاب  مدل ، شرکت پتروشیمی فجر به مرحله دوم ارزیابی  براساس مدل TEM1000  راه یافت. 
طبق روال دوره قبل نتایج ارزیابی این دوره نیز توسط تیم ارائه شرکت تکچی در جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم هلدینگ خلیج فارس ، معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس ، مدیریت محترم سیستم‌های مدیریت و آی تی هلدینگ خلیج فارس ، مدیرعامل و مدیران و کارشناسان محترم شرکت پتروشیمی فجر ارائه گردید.
در این جلسه علاوه بر بررسی نتایج ارزیابی این شرکت، برنامه های شرکت برای ادامه مسیر بر اساس مدل تعالی سازمانی TEM1000  مورد تاکید مدیران عامل محترم هلدینگ خلیج فارس و شرکت پتروشیمی فجر قرارگرفت.
درمرحله دوم ارزیابی بر اساس این مدل، نتایج شرکت از۵ منظر کارکنان، مشتریان، سهامداران، جامعه و سازمان مورد بررسی قرار می گیرد. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته