اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970628317309755

تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ

کد: 13970628317309755

https://goo.gl/wy7f9P

، تهران , (اخبار رسمی): در بخش تعمیر تلویزیون سامسونگ شاید مهمترین نکته، قابلیت تعمیرپذیری بیشتر بردهای مختلف تلویزیون‌های سامسونگ نسبت به سایر برندهای مشابه است و این ویژگی سامسونگ را در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرات تلویزیون به یک برند (خوش تعمیر) تبدیل کرده است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ
تعمیرات تخصصی اواع تلویزیون های led , lcd , plama و انواع سینمای خانگی و دی وی دی پلیر

مدل کد تلویزیون‌های ال سی دی سامسونگ با پیشوند LA  و در تلویزیون‌های ال ای دی با پیشوند UA و در تلویزیون‌های پلاسما با پیشوند PS شروع می‌شود و در ادامه اینچ دستگاه و سپس ورژن و سری تولید دستگاه قید می‌شود. به عنوان مثال UA48H6490  تلویزیون ال دی سامسونگ در سایز 48 اینچ و از سری تولید H و ورژن 6490 است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

عیوب متداول

دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ:

این ایراد مختص تلویزیون‌های ال سی دی سامسونگ است و عموما به علت ایراد در بخش پاور برد دستگاه ایجاد می‌شود. معمولا در ابتدای ظهور ایراد پس از دقایقی روشن ماندن و چشمک زدن چراغ استندبای تلویزیون روشن می‌شود و به مرور این زمان بیشتر شده و در نهایت با آسیب رسیدن به بخش مین‌برد تلویزیون به خاموشی کامل فرو می‌رود.

روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ:

این حالت که در بخش تعمیر تلویزیون REBOOT شدن نامیده می‌شود به حالتی گفته می‌شود که تلویزیون بعد از فرمان روشن شدن برای لحظاتی روشن مانده و مثلا بعد از نمایش لوگوی سامسونگ مجددا خاموش شده و دوباره به طور اتوماتیک روشن می‌شود. این ایراد یکی از ایرادهای اپیدمی در سری 5 تلویزیون‌های ال ای دی سامسونگ مانند D5500 و D5000 است.

قطع شدن تصویر تلویزیون سامسونگ:

با خرابی برد تی کان که آخرین مرجع پردازش تصویر قبل از اعمال به پنل تلویزیون است تصویر تلویزیون قطع می شود. البته در این حالت نور زمینه و یا بک لایت وجود دارد که این ایراد با توجه به ساختار خاص در تلویزیونهای ال سی دی سامسونگ به وفور دیده می شد.

قطع شدن نور زمینه (بک لایت):

با قطع شدن نور زمینه تصویر وجود دارد اما دیده نمی‌شود و این نکته تفاوت میان قطع شدن تصویر در خرابی برد تی کان و قطع شدن بک لایت تلویزیون در تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی است که می‌تواند محدوده ایراد را مشخص و در بسیاری موارد به مشاوره تعمیر تلویزیون سامسونگ کمک بزرگی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تخصصی رایان

خط مشی رایان ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ( LED , LCD , Plasma ) ، تعمیر سینمای خانگی ، تعمیر دی وی دی پلیر و به طور کلی مجموعه لوازم صوتی و تصویری با تکیه بر متخصصین مجرب و متعهد و بالاترین کیفیت ممکن است. رایان نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه و دارای مجوز فعالیت از اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری استان تهران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل