اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631317836094

آپدیت آنتی ویروس ویندوزی Webroot به نسخه 9.0.23.32

جدیدترین آپدیت سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌های ویندوزی دنیا منتشر شد

کد: 13970631317836094

https://goo.gl/gvhSfd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا، آنتی ویروس‌های ویندوزی خود را به نسخه 9.0.23.32 آپدیت کرد.

جدیدترین آپدیت سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های ویندوزی دنیا منتشر شد
جدیدترین آپدیت سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های ویندوزی دنیا منتشر شد

دهها غول فناوری از جمله Cisco ،HP ،RSA ،Citrix ،Aruba ،F5 ،A10 ،PaloAlto از محصولات و تکنولوژی‌های Webroot استفاده می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، جدیدترین آپدیت آنتی ویروس ویندوزی وبروت که عنوان سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا را نیز دارد، به شماره 9.0.23.32 منتشر و ارائه شد.

آپدیت و به روزرسانی، هم برنامه و هم ورژن آنتی ویروس‌های وبروت به صورت کاملآ خودکار و اتوماتیک و آرام است و کاربر هیچ چیزی احساس نمی‌کند.

شرکت وبروت از جمله شرکت‌های پیشرو و مطرح تولیدکننده آنتی ویروس در دنیا است و نسخه‌های اصلی لایسنس‌های آنتی ویروس‌هایش از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود.

وبروت در سال 2011 میلادی با تغییرات کامل در آنتی ویروس‌های خود، سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی‌ویروس‌های دنیا را روانه بازارهای جهانی کرد و دنیای فناوری را با شگفتی روبرو کرد.

دهها غول فناوری از جمله Cisco ،HP ،RSA، Citrix ،Aruba ،F5 ،A10 ،PaloAlto از محصولات و تکنولوژی‌های Webroot استفاده می‌کنند و شرکت‌های زیادی از جمله 2 غول مالی و بانکی CITI Bank و  HSBC Bank نیز آنتی ویروس‌های وبروت را به کاربران و مشتریان خود توصیه کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای خرید نسخه‌های خانگی آنتی ویروس‌های وبروت می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی