اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631317930011

آیا خرید شماره تلفن مجازی تهران در 5 دقیقه امکان پذیر است؟

کد: 13970631317930011

https://goo.gl/6GGxm9

، تهران , (اخبار رسمی): تلفن مجازی چون بر بستر اینترنت عرضه می‌شود، امکانات متعددی می‌توان بر روی آن دریافت کرد که تلفن همراه از آنها بی‌بهره است. برای نمونه، با خریداری یک شماره تلفن مجازی تهران از «دفتر شما»، می‌توانید سرویس فکس اینترنتی، تلفن گویا و حتی منشی راه دور نیز دریافت کرد.

آیا خرید خرید شماره تلفن مجازی تهران در 5 دقیقه امکان پذیر است؟
آیا خرید شماره تلفن مجازی تهران در 5 دقیقه امکان پذیر است؟

برخلاف شماره تلفن های ثابت مخابرات، برای استفاده از شماره مجازی (شماره تلفن اینترنتی) نیازی به حضور در یک مکان مشخص نیست

گرفتن خط تلفن مجازی رایگان تهران اکنون خیلی راحت و سریع شده است. شماره تلفن مجازی شماره تلفنی است که بر بستر اینترنت عرضه می‌شود. برای همین به آن شماره تلفن اینترنتی نیز گفته می‌شود. تلفن مجازی به دلیل اینترنتی بودن قابلیت‌های گوناگونی دارد که آن را جایگزین جدیدی برای تلفن ثابت، تلفن همراه، سیستم سانترال و دستگاه فکس کرده است. شماره تلفن‌های مجازی دفتر شما، شماره تلفن‌های ثابت تهران با پیش شماره ۲ است که محبوب‌ترین پیش شماره برای کسب و کارها است.

تلفن مجازی چه مزیتی نسبت به تلفن ثابت دارد؟

برخلاف شماره تلفن‌های ثابت مخابرات، برای استفاده از شماره مجازی (شماره تلفن اینترنتی) نیازی به حضور در یک مکان مشخص نیست. هر شخص در هر کجا که باشد، در منزل، دفتر کار، سفر، می‌تواند تماس‌های خود را بر روی تلفن همراه دریافت کند. بنابراین حتی اگر تصمیم بگیرید دفتر کارتان را جابجا کنید و یا حتی دفتر کار را ببندید، شماره تلفن ثابت کسب‌وکار ثابت باقی می‌ماند. بنابراین مشتریان را از دست نخواهید داد.

به علاوه، می‌توان شماره تلفن مجازی تهران خود را در کمتر از ۵ دقیقه و به صورت اینترنتی و طی فرآیندی بسیار راحت خریداری کرد. مشترکان می‌توانند از میان هزاران شماره تلفن ۸ رقمی، ۶ رقمی و رند تهران، شماره دلخواه خود را انتخاب کنند.

خط مجازی تهران خطی تلفنی است که برخلاف خطوط تلفن ثابت، بر بستر سیم مسی یا فیبر نیست. بلکه بر بستر اینترنت عرضه می‌شود. به همین دلیل به آن تلفن اینترنتی یا ابری نیز گفته می‌شود. بنابراین از فناوری پیشرفته‌ای برخوردار است. همین تفاوت و پیشرفته بودن فناوری باعث می‌شود کیفیت و امکانات بیشتری داشته باشد.

چگونه شماره تلفن مجازی تهران بخریم؟

با مراجعه به صفحه تلفن گویا، یکی از بسته‌های تلفن گویا را که با نیازهای کسب و کار متناسب‌تر است انتخاب کرده، با انتخاب بسته دلخواه، به طور اتوماتیک به مراحل خرید آنلاین در پورتال «دفتر شما» هدایت می‌شوید.

با خرید خط تلفن مجازی تهران از «دفتر شما»، نه تنها یک شماره تلفن اینترنتی با کد ۲ تهران خواهید داشت، بلکه می‌توانید از امکانات مدیریت حرفه‌ای تماس مانند تلفن گویا و منشی مجازی نیز بهره مند شوید و از کسب و کار خود وجهه ای حرفه ای به نمایش بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]