اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970701318026094

بانک Oman Arab Bank هم به جمع مشتریان ترندمیکرو پیوست

بزرگترین بانک کشور عمان هم آنتی ویروس‌های Trend Micro را انتخاب کرد

کد: 13970701318026094

https://goo.gl/YngywG

، تهران , (اخبار رسمی): بانک Oman Arab Bank که بزرگترین بانک کشور سلطان نشین عمان است هم آنتی ویروس‌های غول امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) را برای حفاظت از دارایی‌ها و مشتریانش انتخاب کرد.

بزرگترین بانک کشور عمان هم آنتی ویروس های Trend Micro را انتخاب کرد
بانک Oman Arab Bank هم به جمع مشتریان ترندمیکرو پیوست

نسخه‌های اورجینال آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو که در برخی کشورها از جمله چین، ایران و استرالیا با نام پی.سی.سیلین نیز شناخته می شوند، از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، محصولات و سرویس‌های کمپانی امنیتی ترندمیکرو برای حفاظت از دارایی‌ها، سرورها، اطلاعات و دستگاه‌های POS و ATM بزرگترین بانک عمان انتخاب شد.

بانک Oman Arab Bank که عنوان بزرگ‌ترین بانک و موسسه مالی کشور عمان را دارد، در محیط‌های محتلف از جمله سرورها، دیتاسنترها، شبکه و سرویس‌های DLP، محصولات و آنتی‌ویروس‌های شرکت ژاپنی بین‌المللی ترندمیکرو را انتخاب کرد.

محصولات و آنتی ویروس‌های ترندمیکرو انتخاب اول بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها، صنایع و موسسات مالی و بانکی و حمل و نقل و صنایع انرژی هستند. برای نمونه بزرگترین بانک کشور هندوستان که SBI نام دارد نیز آنتی ویروس‌های ترندمیکرو را انتخاب کرده است.

بانک SBI دارای 26 هزار شعبه در دنیا است و فقط نزدیک به 29000 سرور مجازی در این بانک وجود دارد.

نسخه‌های اصلی و اورجینال محصولات و آنتی ویروس‌های ترندمیکرو که در برخی کشورها از جمله چین، ایران و استرالیا با نام پی.سی.سیلین نیز شناخته می‌شوند، از سال 1387 شمسی توسط شرکت معتبر دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند.

آنتی ویروس‌های خانگی ترندمیکرو نیز توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند که می‌توان به اینترنت سکیوریتی، ماگزیمم سکیوریتی و موبایل سکیوریتی ترندمیکرو اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]