اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970701318036094

لایسنس ویژه سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا توسط دورانتاش عرضه شد

کد: 13970701318036094

https://goo.gl/ziEqou

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش برای مدت بسیار محدودی اقدام به ارائه لایسنس 100 روزه سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا کرده است.

لایسنس ویژه سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا توسط دورانتاش عرضه شد.
آنتی ویروس های قدرتمند وبروت

عرضه نسخه جدید آنتی‌ویروس‌های وبروت که عنوان سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین آنتی‌ویروس دنیا را نیز از آن خود کرد، باعث وحشت دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مخصوصا کسپرسکی، ایست، آویرا و بیت‌دفندر (بیت‌دیفندر) شد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، لایسنس ویژه 100 روزه آنتی ویروس‌های وبروت توسط شرکت دورانتاش و برای کاربران خانگی دارای کامپیوترهای ویندوزی و اپل مکینتاشی ارائه شد.

شرکت وبروت سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا است که قدرت حفاظتی شگفت‌انگیزی دارند.

عرضه نسخه جدید آنتی ویروس های قدرتمند وبروت در سال 2011 باعث وحشت دیگر شرکتهای آنتی ویروس مخصوصآ کسپرسکی، ایست، آویرا و بیت دفندر (بیت دیفندر) شد.

شرکت وبروت در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های Cloud Security ،ML و AI از جمله شرکت‌های پیشرو و مطرح در حوزه امنیت سایبری است.

از جمله شرکای استراتژیک وبروت می‌توان به شرکت‌های Cisco، HP، Aruba Networks ،F5 Networks ،A10 Networks ،F445 Networks , Citrix و RSA اشاره کرد. همچنین آنتی ویروس‌های وبروت توسط 2 بانک بزرگ و بین‌المللی CITI Bank و  HSBC Bank به مشتریان‌شان توصیه و پیشنهاد شده است.

شرکت دورانتاش اولین توزیع کننده معتبر آنتی ویروس‌های Webroot در ایران از سال 1387 شمسی است.

علاقه‌مندان به خرید لایسنس 100 روزه آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]