اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970707319186094

جدیدترین نسخه آنتی ویروس Webroot برای اپل مکینتاش ارائه شد

کد: 13970707319186094

https://goo.gl/rUwDsm

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت (Webroot)، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا، جدیدترین نسخه آنتی ویروس اپل مکینتاشی خود را به شماره 9.0.8.34 منتشر کرد.

 جدیدترین نسخه آنتی ویروس Webroot برای اپل مکینتاش ارائه شد.
آنتی ویروس های وبروت، سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا با گارانتی اصلی شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش اولین ارائه‌دهنده آنتی‌ویروس برای سیستم عامل‌های اپل مکینتاش (Apple MAC) در ایران است

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، نسخه‌های اصلی و معتبر (اورجینال) آنتی ویروس‌های وبروت که عنوان سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا را نیز دارند، توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند.

شرکت دورانتاش اولین ارائه دهنده آنتی ویروس برای سیستم عامل‌های اپل مکینتاش (Apple MAC) در ایران است.

شرکت وبروت یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو ارائه دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیا است و طی سال‌های اخیر رشد بسیار خیره کننده‌ای را تجربه کرده و نه تنها یکی از رقبای جدی شرکت‌هایی مانند کسپرسکی و بیت دیفندر و ایست تبدیل شده، بلکه به راحتی با غول‌های آنتی ویروس (ترندمیکرو، سایمنتک و مکافی) مخصوصآ در بازار آنتی‌ویروس‌های خانگی و شبکه‌های کوچک و خانگی رقابت می‌کند.

علاقه‌مندان جهت خرید آنتی ویروس‌های خانگی وبروت می‌توانند به سایت دورانتاش مراجعه کنند. شایان ذکر است آنتی ویروس‌های وبروت برای مشترکان شرکت‌های اینترنتی ADSL با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]