اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970710319789754

ارزیابی توانمندی فرآیندی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

کد: 13970710319789754

https://goo.gl/vuxRoV

، تهران , (اخبار رسمی): ارزیابی توانمندی فرآیندی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که تحت نظارت هلدینگ خلیج فارس است با حضور ارزیابان شرکت تکچی و مدیران شرکت پتروشیمی بوعلی سینا برگزار شد.

ارزیابی توانمندی فرآیندی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا
ارزیابی توانمندی فرآیندی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

شرکت پتروشیمی بو‌علی ‌سینا با هدف تولید اقتصادی و بهینه مواد آروماتیکی و با هدف تامین خوراک شرکت‌های پتروشیمی و شیمیایی در سراسر کشور و همچنین صادرات مازاد تولیدات به خاورمیانه شروع به کار کرده است

ارزیابی توانمندی فرآیندی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که تحت نظارت هلدینگ خلیج فارس است از تاریخ 1397/07/08 لغایت 1397/07/09 با حضور ارزیابان شرکت تکچی و مدیران و روسای بخش‌های کلیدی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در محل آن شرکت برگزار شد.

مبنای ارزیابی ابعاد سیزده گانه مدل ارزیابی بومی تکچی در خصوص توانمندی فرآیندی سازمان بوده است که هر بخش از بعدهای سیزده‌گانه سازمان به صورت جداگانه و با حضور روسای آن بخش مورد ارزیابی فرآیندی توسعه یافته تکچی قرار گرفته است.

در این ارزیابی تلاش شده است مصادیق اجرای فرآیندهای مربوط به هریک از ابعاد فرآیندی در سازمان شناسایی و ردیابی شود.

شرکت پتروشیمی بو‌علی ‌سینا با هدف تولید اقتصادی و بهینه مواد آروماتیکی و با هدف تامین خوراک شرکت‌های پتروشیمی و شیمیایی در سراسر کشور و همچنین صادرات مازاد تولیدات به خاورمیانه شروع به کار کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته