اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970711319999892

موکت

موکت سیزال، بهانه‌ای برای آفرینش فضاهای بهتر

کد: 13970711319999892

https://goo.gl/1EhfFc

، تهران , (اخبار رسمی): موکت سیزال وارد کننده تخصصی موکت در ایران با شرایط متفاوت و منحصر به فرد به ایرانیان خدمت می‌کند. این شرکت همه چیز را بر پایه شرکتی هدف محور بنا کرده که رسالت آن عرضه مجموعه‌ای از محصولات منحصر به فرد است.

موکت سیزال
موکت سیزال، بهانه‌ای برای آفرینش فضاهای بهتر

سیزال خود را بیشتر از یک شرکت ارائه محصول معرفی می‌کند

با آگاهی و دل سوزی عمل گرایانه شرکت سیزال سعی در بهتر انجام دادن فرایندها دارد. با انجام دادن فرایندهایی که در حیطه فعالیت شرکت نوین سیزال صنعت تعریف می‌شود این شرکت درصدد آن است که تاثیر گذاری مناسب‌تری داشته باشد. ارزش‌هایی که موکت سیزال بر پایه آن شکل گرفته است و عملکردی که تا به الان داشته، نشان از همین دارد. توصیف این مسئله که ما جهان اطراف را چگونه می بینیم اصلی‌ترین میزان تاثیر گذاری سیزال بر طراحی فضاها است.

پیشگام بودن در ارائه خدمات موکت که قبل از این کمتر در اطراف قابل مشاهده بود و تمایل به نوآوری و ارائه تصویری مدرن‌تر، زیباتر و منسجم‌تر از فضا تمام خواسته سیزال است.

در واقع سیزال خود را بیشتر از یک شرکت ارائه محصول معرفی می‌کند. چرا که خدمت و ارائه محصول مرغوب را فراتر از فروش محصول می‌داند. پایه‌های اولیه موکت سیزال، به جمله‌ای در لوگوی سیزال می‌رسد که تشریح کاملی از همین رویکرد از آغاز فعالیت تاکنون بوده است. شعار سیزان این است: موکت سیزال بهانه‌ای برای آفرینش فضاهای بهتر.

چشم انداز موکت سیزال کمک به خلق فضاهای مدرن است. فضاهایی که منجر به راحتی بیشتر و لذت بصری فراتر است؛ نه محیط‌هایی که به دور از جنبه زیبایی شناسی طراحی می‌شوند. در سیزال تصمیم‌های شجاعانه‌ای در انتخاب رنگ و مدل محصولات می‌شود و سعی در استفاده از رنگ‌های زنده به جای رنگ‌های خنثی طیف خاکستری و هدایت آن به سمت محیط‌های پر انرژی و منسجم یک اصل به حساب می‌آید. در این بین یک مسئله اصلی وجود دارد و آن نحوه نگاه و نگرش شرکت نام برده به جهان اطراف است.

این مسئله که هر سازمانی محیط اطراف را چگونه توصیف می‌کند اصلی‌ترین بخش تاثیر سیزال بر محیط‌ها است. سیزال در تلاش برای ایجاد همبستگی بین المان‌های مختلف است و ارائه محصولات متنوع مجموعه‌های موکت از قبیل موکت‌های تایل،  مسکونی، هتلی و خدمات طراحی اختصاصی است.

موکت، ارتباط بین محصول و زیبایی

 شرکت نوین سیزال، سعی دارد رابطی بین محصول و زیبایی باشد. بدیهی است که خط مشی موکت سیزال اهدافی بر مبنای ایده‌آل‌گرایی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات می‌توانند به سایت موکت سیزال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موکت سیزال

شرکت نوین سیزال صنعت بعنوان نماینده ی انحصاری محصولات سیزال آلمان در ایران فعالیت دارد. شرکت سیزال فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ همگام با بالاترین کیفیت خدمات در ایران آغاز کرد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل