اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971004335729892

موکت سیزال

همه چیز درباره موکت

کد: 13971004335729892

https://goo.gl/1uuLFU

، تهران , (اخبار رسمی): موکت و فرش در فرهنگ و تاریخ ایرانیان نقش بسیار پررنگ و مهمی داشته و دارد. هریک از ایرانیان به سلیقه و معیارهای خود، امکان دارد یک نوع کفپوش را انتخاب کند. در معیارهای انتخاب کفپوش کیفیت، تنوع، زمان تحویل و خدمات پس از فروش نقش بسیار مهمی دارند.

همه چیز درباره موکت
موکت سیزال

یک موکت مناسب علاوه بر کاربردش به عنوان فرش،‌ عایق دما، صدا و تعلیق غبار در فضا است

موکت بهتر است یا پارکت؟

موکت و فرش در فرهنگ و تاریخ ایرانیان نقش بسیار پررنگ و مهمی داشته و دارد. بسیاری از افراد شاید فقط به طرح و شکل ظاهری موکت و هماهنگی آن با رنگ پرده یا مبلمان با دکوراسیون داخلی توجه می‌کنند. اما در مورد همین محصولی که در شبانه‌روز از آن استفاده می‌شود و زیر پا احساسش می‌کنیم. نکته‌های بسیار زیادی نهفته است. یک کفپوش مناسب علاوه بر کاربردش به عنوان فرش،‌ عایق دما، صدا و تعلیق غبار در فضا است.

موکت از منظر زیباشناسی و روان‌شناختی نقش به مراتب مهمتری را ایفا می‌کند. چنین کفپوشی برای فضا مانند لباسی است که با طرح و نقش خود به فضای پیرامون شخصیت منحصربه فردی می‌بخشد. انتخاب طرح موکت برای سالن پذیرایی منزل یا اتاق خواب یک کودک، دفتر یک شرکت خصوصی یا تالار همایش‌های یک موسسه می‌تواند به طور مستقیم بر طراحی داخلی آن فضا تاثیرگذار باشد. در هر صورت با این کفپوش دیر آشنا به راحتی می‌توان به محیط مورد نظر حال و هوایی دیگر  بخشید.

7 مورد از مزایای موکت

۱- زیبایی موکت

موکت‌های مرغوب دارای بافت‌های متفاوتی هستند. از جمله بافت ساکسونی، فریز، بربر و کات و لوپ، هر کدام از این بافت‌ها می‌توانند ظاهر فوق العاده‌ای داشته باشند. استفاده از موکت جهت پوشش تمام فضا یا استفاده از آن در کنار متریال‌های دیگر باز می‌تواند به بهبود فضا کمک کند و نبود شکلی از الیاف و بافت در محیط مانند موکت‌های مدرن یا فرش مطمئناً هویت یک فضای اصیل را نخواهد داشت. با این محصول می‌توان تناسب‌های فوق العاده‌ای در محیط به وجود آورد.

۲- راحتی بی اندازه موکت

تا به حال حتماً متوجه صداهای ناملایم پارکت و لمینت بعد از مدتی استفاده شده‌اید. نکته‌هایی اساسی وجود دارد که موکت به خودی خود آنها را در هر حالتی حل کرده است. به علت انعطاف‌پذیری الیاف این مشکل به راحت‌ترین شکل ممکن حل می‌شود، حس راحتی که موکت می‌تواند برای افراد بزرگسال و یا نوزاد ایجاد کند، قابل مقایسه با هیچکدام از کفپوش‌های دیگر نیست.

۳- موکت، عایق گرما و سرما

موکت یک عایق حرارتی عالی به حساب می‌آید. در فصول گرم یا سرد سال مطلوبی را در محیط فراهم می‌کند. دمای مطلوب به معنای جلوگیری از هدر رفت انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن در تمام طول سال است. به علاوه محصولات سیزال از سیستم گرمایش از کف نیز پشتیبانی می‌کند و حتی با وجود سیستم گرمایش از کف نیز به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

۴- موکت و کاهش آلرژی

بحث آلرژی‌زا بودن یا نبودن موکت و کفپوش‌های دیگر، سال‌ها است که مورد توجه است و افراد با ترس از اینکه ممکن است موکت موجب تشدید آلرژی شود مواجه بوده‌اند. اما براساس تحقیقات انجام شده جواب درست این است که آلودگی روی کفپوش‌های سخت مهار نمی‌شود، و به عبارتی معلق می‌ماند. در صورتی که موکت‌های مرغوب از معلق ماندن گرد و غبار و آلودگی‌های آلرژی‌زا در هوا جلوگیری می‌کنند و میزان عوامل تشدید آلرژی را به حداقل می‌رسانند.

۵- موکت و آرامش وصف ناپذیر

خاصیت آکوستیک موکت موجب به حداقل رسیدن صداهای اضافی محیط می‌شود. امروزه فضاهای شهری مملو از صداها و آلودگی‌های صوتی مختلف است. به این فکر کنید که با استفاده از موکت قسمت بسیار زیادی از صداهای ناخواسته محیط را می‌توان کاهش داد و  همانطور که همه می‌دانند محیط آرام‌تر منجر به آرامش بیشتر در رفتار افراد حاضر در آن خواهد شد.

۶- محیط امن‌تر با موکت

برای کسانی که دارای نوزاد هستند. یا خانواده‌هایی که افراد کهن‌سال در بین اعضای خانواده دارند. موکت بودن کف فضا یا حداقل اتاق‌ها می‌تواند بهترین گزینه باشد. به این علت که این افراد نیازمند توجه بیشتری هستند و قطع به یقین موکت می‌تواند حوادث ناشی از بی احتیاطی در محیط خانه را به حداقل برساند.

۷- سرمایه گذاری

قیمت موکت و هزینه استفاده از انواع موکت‌های مرغوب در برخی موارد حتی بیشر از سایر کفپوش‌ها تمام شود. اما صرف در نظر گرفتن هزینه اولیه خرید موکت نمی‌تواند ملاک انتخاب قرار گیرد. به این علت که ملاک انتخاب درست میزان کیفیت یک کالا و عملکرد آن در دراز مدت است. خرید موکت مرغوب ضمن سرمایه‌گذاری و عدم نیاز به تعویض آن در کوتاه مدت، در میزان انرژی‌های مصرفی تاثیرگذار است، آلودگی‌های محیطی را کاهش می‌دهد، صداهای داخل و خارج از محیط را به حداقل رسانده و سلامت و امنیت را کنترل می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موکت سیزال

شرکت نوین سیزال صنعت بعنوان نماینده ی انحصاری محصولات سیزال آلمان در ایران فعالیت دارد. شرکت سیزال فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ همگام با بالاترین کیفیت خدمات در ایران آغاز کرد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل