اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970718321179900

پرسش مهر 1397 چیست؟

کد: 13970718321179900

https://goo.gl/PUDrna

، اردکان , (اخبار رسمی): طبق معمول، هنگامی که پرسش مهر مشخص می‌شود ،سعی می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن مقاله‌ای در این مورد تهیه و در سایت دکتر پی سی قرار دهیم. امسال هم این کار را به بهترین شکل انجام توسط گروه دکتر پی سی انجام شد.

پرسش مهر 1397 چیست؟
مقاله پرسش مهر

رییس جمهور همزمان با نواختن زنگ سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پرسش مهر سال تحصیلی را نیز اعلام کرد.

طبق معمول، هنگامی که پرسش مهر مشخص می‌شود ،سعی می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن مقاله‌ای در این مورد تهیه و در سایت دکتر پی سی قرار دهیم. امسال هم این کار را به بهترین شکل انجام توسط گروه دکتر پی سی انجام شد.

پرسش مهر

رئیس‌جمهوری صبح روز جاری به طور همزمان با آغاز سال تحصیلی و به صدا درآوردن زنگ مدرسه، پرسش مهر نوزدهم را نیز مطرح کرد. در آئین بازگشایی مدرسه‌ها و آغاز سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ که سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش هم رئیس‌جمهوری را ملازمت و همراهی می‌کرد، حجت‌‌الاسلام حسن روضه خوان در استمرار سنت طرح پرسش مهر از دانش‌آموزان، نوزدهمین پرسش مهر را نیز مطرح کرد .

روضه خوان اظهار کرد: «سؤال پرسش مهر سال جاری در موضوع مهارت‌آموزی است. از شما دانش‌آموزان می‌پرسم پارسال چه مهارت‌هایی را آموخته‌اید و برای سال جاری چه انتظاراتی دارید؟ چه کسی به شما در مهارت‌آموزی بیشتر یاری کرده است؟ کدام مدرس به شما بیشتر کمک کرده است؟ چه مهارتی فکر‌ می‌کنید برای شما مهم‌تر است و قادر است در آینده زندگی شما مؤثر باشد؟ از مهارت‌های فراوان معمولی تا مهارت‌های سخت‌. مکتب رده علم و یاددادن و تربیت و مهارت و مواجهه برای ورود به جامعه باید دنبال مهارت باشند.»

یکی از نقدهایی که به آموزش و پرورش وارد می‌شود در مورد مساله پرورش دانش‌آموزان است. به عقیده کارشناسان، آموزش و پرورش بیش از آنکه به دنبال پرورش دانش‌آموزان باشد،

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دکتر پی سی

سایت دکتری پی سی ، مرجع آموزش های ویدئویی و متنی هست یا بصورت خلاصه ، آکادمی انلاین برای ایرانیان هست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش