اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980320374819900

آموزش کامل ارسال اظهارنامه

آموزش صفر تا صد ارسال اظهار نامه

کد: 13980320374819900

http://bit.ly/2MDs4e5

، اردکان , (اخبار رسمی): گروه دکتر پی سی یک بستر آموزشی آنلاین و مشاور تبلیغات اینترنتی است. تاکنون بالغ بر هزار نفر محصولات آموزشی این مجموعه را خریداری کرده‌اند. این آموزش‌ها اختصاصی است و دارای پشتیبانی هستند. امکان بازگشت وجه محصولات نیز وجود دارد. در ادامه توضیحاتی در مورد ارسال اظهار نامه ارائه شده است.

دوره ی آموزش صفر تا صد ارسال اظهار نامه و ارسال اظهارنامه
آموزش ارسال اظهارنامه

اظهار نامه چیست؟

اظهار نامه، نوشته‌ای است که مطابق مقررات قانونی تنظیم می‌شود و به صراحت ماده ۱۵۶ قانون آیین دادرسی مدنی، از راه‌های رسمی مطالبه‌ حق به شمار می‌رود. به عبارت دیگر، ارسال اظهارنامه مقدمه‌ای است برای مطالبه‌ی بعضی حقوق.

به وسیله‌ اظهارنامه، نه تنها مطالبه‌ رسمی حق امکان‌پذیر است، بلکه می‌توان توسط اظهارنامه آمادگی تسلیم هر چیزی، اعم از مال، وجه و سند را به مخاطب اعلام کرد.

امروزه ارسال اظهارنامه به یک غول ناشناخته تبدیل شده است، در حالی که می‌توان با یک دوره‌ی 10 دقیقه‌ای آموزش ارسال اظهارنامه این کار را انجام داد. ارسال اظهارنامه مالیاتی هر سال در ماه خرداد شروع و تا اخر ماه ادامه دارد. باید برای اظهارنامه مالیاتی، خوداظهاری کرد؛ یعنی فرد خود باید بگوید چقدر درآمد داشته، چقدر هزینه کرده و ... .

همچنین کسب و کارهایی که در سال گذشته فعالیت نداشته‌اند نیز باید خوداظهاری انجام دهند و اعلام کنند که فعالیتی نداشته‌اند. بنابراین ارسال اظهارنامه برای تمامی کسب و کارها و شرکت‌ها و کارخانجات ضروری است. 

مهلت خرید برای علاقه مندان با تخفیف 90% تا 26 خرداد است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال اظهارنامه می‌توانند به سایت گروه دکتر پی سی به آدرس drp30.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دکتر پی سی

سایت دکتری پی سی ، مرجع آموزش های ویدئویی و متنی هست یا بصورت خلاصه ، آکادمی انلاین برای ایرانیان هست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]