اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322329774

تنها دو روز دیگر فرصت باقی است

لبخند از 22 لغایت 26 مهرماه در دورهمی کارآفرینی و نوآوری میزبان شما است

کد: 13970725322329774

https://goo.gl/RNwTvW

، تهران , (اخبار رسمی): دورهمی کارآفرینی و نوآوری از تاریخ 22 تا 26 مهرماه 97 در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

لبخند از 22 لغایت 26 مهرماه در دورهمی کارآفرینی و نوآوری میزبان شما می باشد
دانشگاه تربیت مدرس

با حضور در غرفه لبخند در این نمایشگاه، بدون نیاز به مراجعه و ثبت نام در سایت، وبسایت خود را در لیست سرویس آنالیز سایت رایگان "دکتروبسایت" قرار دهید.

دانشگاه تربیت مدرس تهران مهرماه امسال میزبان دورهمی کارآفرینی و نوآوری می باشد. هدف از برگزاری این دورهمی شناخت بیشتر دانشجویان و سایر علاقه مندان به مباحث کارآفرینی و نوآوری در زمینه های مختلف با امکانات و همینطور محدودیت های موجود و آشنایی با ایده های مختلف می باشد. 

یکی از پرطرفدارترین بخش های این مجموعه، دورهمی استعدادهای جوان، متخصصین و افراد متبحر در رشته های متنوع تحصیلی و شغلی بوده که با ثبت این اطلاعات در بانک های اطلاعاتی ایجاد شده به همین منظور، زمینه همکاری این عزیزان را با کارآفرینان و شرکت های جویای مهارت های خاص فراهم می آورد.

شایان ذکر است آژانس تبلیغاتی لبخند، به عنوان یکی از شرکت های فعال پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس، پذیرای شما دوستان در این دورهمی و آماده معرفی و ارائه خدمات خود و همینطور آشنایی با جوانان خلاق و پویا و علاقه مند به همکاری با این مجموعه می باشد. علاوه بر این، شما می توانید برای آشنایی بیشتر با لبخند به وبسایت ما به نشانی www.labkhandage.com مراجعه فرمایید.

این نمایشگاه تا پایان روز پنج شنبه در دانشگاه تربیت مدرس تهران واقع در خیابان جلال آل احمد، پل نصر (گیشا) دایر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس بین المللی تبلیغات لبخند

آژانس تبلیغاتی لبخند ارائه دهنده ی تمامی خدمات تبلیغات دیجیتال , برندینگ , تصویر سازی , روابط عمومی, تبلیغات آفلاین, طراحی سایت و بیلبورد است.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]