اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970907330579774

ثبت نام «چالش جاوا» از مجموعه چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز شد

اولین رویداد از مجموعه مسابقات «چالش‌های ICT» پانزدهم آذرماه برگزار می‌شود

کد: 13970907330579774

https://goo.gl/FkAkZS

، تهران , (اخبار رسمی): اولین رویداد از مجموعه مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت چالش‌های تخصصی حوزه برنامه‌نویسی جاوا، توسط دانشگاه صنعتی شریف و به مدت دو روز از تاریخ پانزدهم آذرماه و به مدت دو روز برگزار می‌شود.

اولین رویداد از مجموعه مسابقات «چالش های ICT» پانزدهم آذرماه برگزار می شود.
مجموعه رویدادهای چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد دهم آذرماه است

سالها است کامپیوتر در تمام حوزه‌های زندگی فردی و اجتماعی انسان برای خود جا باز کرده است و انجام بسیاری از امور بدون کامپیوتر تقریبا دور از ذهن است. با رشد کامپیوتر، برنامه‌نویسی هم همواره ضرورت و اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شرکت‌های مختلف در حوزه برنامه‌نویسی سرمایه‌گذاری می‌کنند و ارائه سرویس‌های جدید یا انتقال کسب‌وکارهای قدیمی به سیستم‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات را شروع می‌کنند.

برنامه نویسان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات از مهم‌ترین عاملان پیشرفت و پیشبرد فناوری اطلاعات هستند و منابع انسانی عامل بسیاری از توفیقات شرکت‌های فناوری اطلاعات. بنابراین رسالت ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف، گردهمایی، شناسایی و معرفی برترین متخصصان این حوزه به صورت تخصصی برنامه نویسان جاوا در این دوره است.

به گزارش روابط عمومی لبخند به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شناسایی و معرفی بهترین افراد حاضر در مسابقه، در حوزه برنامه‌نویسی جاوا، به عنوان برنامه نویسان حرفه‌ای و متخصص است. این تیم‌ها و افراد آنها با امتیازات هر معیار به شرکت‌ها جهت تماس و همکاری‌های بیشتر معرفی خواهند شد.

در این بخش، «جاب ویژن» نیز به عنوان همکار استراتژیک در معرفی افراد به شرکت‌ها و استخدام آنها کمک خواهد کرد.

علاوه بر این آشنایی تیم‌ها با شرکت‌ها، فناوری‌ها و مسائل چالشی و مطرح این حوزه از دیگر اهداف این مسابقه است.

شیوه برگزاری

این مسابقه، طی دو روز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

داوران و مربیان، در طول مسابقه در کنار شرکت‌کنندگان حضور دارند و به سوالات آنها پاسخ خواهند داد و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

تمام تیم‌ها، در صبح روز اول، چالشی دریافت خواهند کرد که باید با نصب و برپایی ابزارهای مورد نیازشان، دانلود کتابخانه‌ها و …، نسبت به پیاده‌سازی نرم افزاری برای حل چالش مربوطه تا پایان روز دوم، اقدام کنند.

نرم افزار کارا و  پیاده‌سازی شده و نصب شده، در پایان روز دوم به تیم داوری تحویل داده می‌شود.

مزایای شرکت

در این مسابقه، تیم‌های علاوه بر آشنایی و همصحبتی و تبادل اطلاعات با دیگر توسعه‌دهندگان جاوا، با شرکت‌های مختلف حوزه کاری خود آشنا شده و فرصت‌های شغلی مناسب برای‌شان ایجاد می‌شود، همچنین می‌توانند توانمندی‌های خود را در رقابتی سالم با دیگران محک بزنند و نقاط قوت و ضعف خود را بیابند.

داورها و مربی‌های حاضر در مسابقه، در طول مسابقه علاوه بر داوری تیم‌ها و اشاره به اشتباهات و اشکالات، مشاوره‌های لازم را به آنها خواهند داد و این خود موقعیت یادگیری در محیطی صمیمی و دوستانه به صورت کاملا عملی را فراهم خواهد کرد.

در پایان نیز تیم‌های برتر با جوایز ارزنده تقدیر خواهند شد و گواهی احراز رتبه برتر ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف را دریافت خواهند کرد.

داوری

حائزان رتبه‌های برتر این مسابقه در بخش‌های زیر مهارت کافی خواهند داشت:

  • حل مسئله
  • معماری نرم افزار
  • روش‌های برنامه نویسی
  • امکانات ویژه زبان
  • اصول پایه و حرفه‌ای زبان برنامه‌نویسی
  • مفاهیم شی گرا
  • کتابخانه‌ها
  • پایگاه‌های داده
  • کار تیمی
  • داکیومنت کردن کدها
  • تست
  • امنیت

و هر چیزی که یک متخصص حرفه‌ای در حوزه برنامه نویسی جاوا نیازمند آشنایی و تسلط به آن است.

بنابراین استفاده از تکنولوژی‌ها، کتابخانه‌ها، ابزار و … با دلیل و تفکر مهندسی امتیاز خواهد داشت و شرکت کنندگان باید برای هر آنچه انجام می‌دهند، دلیل و هدف داشته باشند.

در پایان نیز بعد از بررسی خروجی نهایی تیم‌ها، تست‌های لازم روی آنها انجام خواهد شد و برترین‌ها با رای کمیته داوران معرفی خواهند شد.

چالش‌ها

تلاش بر این است که چالش مطرح شده در این مسابقه با مشورت کمیته ارتباط با صنعت مسابقه، انتخاب شود و مسائل روز و چالش‌های مهم حوزه فناوری اطلاعات و برنامه نویسی جاوا نیز مورد اقبال شرکت‌های حاضر در مسابقه باشد.

این چالش طوری مطرح خواهد شد که کیفیت راه حل‌های ارائه شده از طریق روش‌های در نظر گرفته شده به صورت کمی و کیفی قابل اندازه‌گیری باشد. تیمی که بتواند با کیفیت‌ترین نرم‌افزار را برای حل این چالش ارائه دهد و همچنین به اصول برنامه‌نویسی و کار تیمی توجه لازم را داشته باشد، برنده مسابقه خواهد شد.

همایش چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در روز 15 آذرماه 1397 در دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت http://ictchallenge.sharif.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۰۰۲۷۱۳ _۶۶۰۱۹۳۷۷ _ ۶۶۰۵۶۵۳۵ _ ۶۶۰۴۳۳۲۸  تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس بین المللی تبلیغات لبخند

آژانس تبلیغاتی لبخند ارائه دهنده ی تمامی خدمات تبلیغات دیجیتال , برندینگ , تصویر سازی , روابط عمومی, تبلیغات آفلاین, طراحی سایت و بیلبورد است.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]