اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139707283227910022

رونمایی از سایت املاک خانه لند با هدف رضایت مشتری و اطمینان از خرید بهتر

کد: 139707283227910022

https://goo.gl/6CkeBQ

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف رضایت مشتری و اطمینان از خرید بهتر و الزام حضور در فضای اینترنت در راستای راحتی مشتری، از سایت املاک خانه لند به آدرس www.khaneland.com در اواخر تابستان 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت املاک خانه لند با هدف رضایت مشتری و اطمینان از خرید بهتر
با خانه لند تنها یک قدم با ملک دلخواه فاصله دارید

تیم خانه لند، با مشاوره تلفنی رایگان در تمامی روزهای هفته و تمامی ساعات شبانه روز آماده راهنمایی و همراهی شما در یک خرید و فروش امن و قابل اطمینان است.

به گزارش املاک خانه لند، سایت www.khaneland.com که یک سایت در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره املاک است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد با افزایش رضایت مشتری و اطمینان از خرید بهتر، گامی درتسهیل فرایند خرید و فروش املاک برداشته باشد.

حسین فرامرزی، مدیریت املاک خانه لند در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «در راستای راحتی مشتری، صرفه جویی در وقت و وجود بسترهای مناسبِ آنلاین در تمامی حوزه های کسب وکار از جمله خرید و فروش املاک، خانه لند نیز تصمیم به حضور پر رنگ در این فضا گرفته است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « تیم خانه لند، با مشاوره تلفنی رایگان در تمامی روزهای هفته و تمامی ساعات شبانه روز آماده راهنمایی و همراهی شما در یک خرید و فروش امن و قابل اطمینان است. همچنین در سایت خانه لند شما قادر به مشاهده انواع املاک از جمله آپارتمان ها، ویلا و مستغلات و دفتر کار و ملک تجاری خواهید بود. مقالاتی نیز در راستای راهنمایی شما در زمینه نکاتِ قبل و بعد از معامله یا اجاره ملک در سایت قرار داده شده است که شما را از هر منبع دیگری بی نیاز خواهد کرد.»

گفتنی است املاک خانه لند، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه سرویس مشاوره رایگان کرده است. علاقه‌مندان نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات خانه لند می‌توانند به سایت املاک خانه لند به آدرس www.khaneland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

املاک خانه لند

خانه لند کار خود را از سال 1377 با سرمایه ای اندک آغاز نمود و تا امروز با تلاش و پشتکار با مجموعه ای مجرب و کار آزموده همواره به سمت هدف اصلی خود که رضایت مشتری است قدم برداشته ایم. در همین راستا اکنون پس از 20 سال تجربه در زمینه خرید و فروش املاک، لازم دانستیم در راستای تحقق بخشیدن به ایجاد سیستمی جامع، کامل و به روز که طیف وسیعی از مخاطبین را از سراسر کلان شهر تهران شامل می شود، در فضای دیجیتال نیز حضور داشته باشیم. زیرا که هدف ما ساخت بستری برای خرید و فروش آسان و همچنین انتخاب مطمئن در خرید انواع ملک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان