اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806114011610022

چرا خانه لند؟

کد: 139806114011610022

http://bit.ly/2ZFmfy4

، تهران , (اخبار رسمی): با تحولات اخیر بازار مسکن در ایران و پس از طی شدن تورم حبابی قیمت املاک، اکنون دوره‌ای از رکود و ثبات در معاملات املاک ایجاد شده است که شرایط را برای انجام معاملات ملکی خصوصا در بخش فروش خانه کمی پیچیده کرده است.

چرا خانه لنـــد ؟!
مشارکت در ساخت،سپردن ملک، کارشناسی قیمت،خرید فروش رهن و اجاره آپارتمان ملک

خبر خوب این است که با راهکارهایی که مشاور املاک خانه لند ارائه می‌کند، می‌توان چالش فروش ملک خود را پشت سر گذاشت.

معاملات املاک مطمئن و پرسود

خانه لند با تجربه موفق 20 ساله در خرید و فروش املاک بارها لذت یک فروش موفق و پرسود را برای مالکان به وجود آورده است. در خرید و فروش املاک، همیشه آسان‌ترین راه بهترین راه نیست! انتخاب بنگاه املاکی که در کنار تنظیم قراردادهای فروش و اجاره قانونی و ثبت در سامانه سرتاسری، با ارائه خدمات رایگان مشاوره ملکی، کارشناسی ملک و ثبت آگهی در سایت رسمی، بسیاری از هزینه‌های معاملاتی را از دوش فروشندگان برمی‌دارد یکی از دلایلی است که باید جدی‌تر معاملات کلیه املاک خود به کارشناسان متخصص خانه لند سپرد!

ساخت و ساز مشارکتی خانه و ملک کلنگی در تهران

قراردادهای مشارکت در ساخت و پیمان مدیریت در صورت شناسایی شریک سازنده متخصص و قابل اعتماد، به افراد فرصت می‌دهد تا خانه و ملک کلنگی خود را با مدیریت هزینه‌ها و به صورت شراکتی بسازند. کارشناسان خانه لند از تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت تا پایان عملیات ساخت در کنار مالکین است و سرمایه گذاری موفق در ساخت و ساز املاک را برای آنها تضمین می‌کنند.

اطلاعات مهم معاملاتی و آخرین اخبار بازار مسکن

مجله خانه لند مجموعه گرانبهایی از اطلاعات ضروری معاملاتی و ملکی است که متناسب با آخرین قوانین و مقررات مصوب تنظیم و در اختیار قرار گرفته است. این اطلاعات پاسخگوی کلیه سوالات در خصوص تنظیم قراردادهای خرید و فروش و اجاره و معاملات موفق و پرسود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

املاک خانه لند

خانه لند کار خود را از سال 1377 با سرمایه ای اندک آغاز نمود و تا امروز با تلاش و پشتکار با مجموعه ای مجرب و کار آزموده همواره به سمت هدف اصلی خود که رضایت مشتری است قدم برداشته ایم. در همین راستا اکنون پس از 20 سال تجربه در زمینه خرید و فروش املاک، لازم دانستیم در راستای تحقق بخشیدن به ایجاد سیستمی جامع، کامل و به روز که طیف وسیعی از مخاطبین را از سراسر کلان شهر تهران شامل می شود، در فضای دیجیتال نیز حضور داشته باشیم. زیرا که هدف ما ساخت بستری برای خرید و فروش آسان و همچنین انتخاب مطمئن در خرید انواع ملک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان