اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708023235510063

دریل چکشی، محصول تازه فروشگاه ابزار شاهان

کد: 139708023235510063

https://goo.gl/i7haiH

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه فروشگاه ابزار شاهان با نام دریل چکشی۷۵۰ وات ۱۳میلی متر در چین رونمایی و به بازار عرضه شد.

دریل چکشی  رقیب ایرانی و تازه نفس بازار ابزارآلات
دریل چکشی۷۵۰ وات ۱۳میلی متر چپ و راست گرد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه ابزار شاهان، سال 1396 چین میزبان رونمایی از دریل چکشی، محصول تازه این فروشگاه بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ابزار برقی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر بیشینه سرعت دوران این دریل ۲۳۰۰ دور بر دقیقه است. این دریل توانایی چرخش در دو جهت را دارد. با استفاده از این دریل قادر خواهید بود سوراخ‌هایی حداکثر با قطر ۱۳ میلی‌متر در فلز و ۱۳ میلی‌متر در سیمان یا مصالح مشابه، ایجاد کنید. این دریل با داشتن قابلیت چکشی و توان ۷۵۰ دریلی مناسب برای مصارف خانگی و تجاری است را ارائه کند تا این خدمت تازه دریل‌های تخریب هم در هر دو گونه‌ی برقی و شارژی قابل تهیه هستند؛ پیستون واقعی درنظر گرفته شده برای این دریل‌ها در مقایسه با دریل‌های چکشی معمولی قدرت ضربه و تخریب بیش‌تری دارند. بارزترین تفاوت میان دریل‌های تخریب و دریل‌های چکشی هم توانایی ضربه زدن با نوک ابزار نوع پیستونی، آن‌هم بدون چرخش ابزار است؛ در حالی که در نوع معمولی یا چکشی چنین امکانی فراهم نیست را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دریل چکشی دارای محاسنی است که اعم از قدرت 750 وات سایز سه نظام 13میلی متر دور درحالت آزاد 0-3000 دور دردقیقه قطرمته کاری درفلز 13میلی متر قطر مته کاری درچوب 30میلی متر قطر مته کاری دربتن 16میلی متر است و می‌تواند باعث  بیشینه سرعت دوران این دریل ۲۳۰۰ دور بر دقیقه است. این دریل توانایی چرخش در دو جهت را دارد. با استفاده از این دریل قادر خواهید بود سوراخ‌هایی حداکثر با قطر ۱۳ میلی‌متر در فلز و ۱۳ میلی‌متر در سیمان یا مصالح مشابه، ایجاد کنید شود.

اکو مقصودی مدیرعامل فروشگاه ابزار شاهان، تولید این محصول را نتیجه 1سال کار در این مجموعه دانست و گفت: توسط ابزار اینکو برای تولید این محصول از 1396 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1397 اعلام و ادامه داد: دریل چکشی۷۵۰ وات ۱۳میلی متر چپ و راست گرد شرکت اینکو برند آمریکایی که در کشور چین تولید می شود. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ابزار شاهان

فروشگاه ابزار شاهان نمایندگی ابزار آلات اینکو(برند آمریکایی) فروش و عرضه ابزار برقی ، ابزار دستی ، ابزار شارژی، ابزار ایمنی و ابزار باغبانی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]