اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009235578610063

کاربرد مینی فرز دیمردار

کد: 140009235578610063

https://bit.ly/31YPOlp

، تهران , (اخبار رسمی): در مینی فرز ها کلیدی است که در قسمت انتهایی طراحی شده است. این کلید جهت تنظیم سرعت گردش صفحه برش در نظر گرفته شده است. با این کلید میتوانید سرعت دستگاه را تنظیم نمایید. معمولا سرعت گردش مینی فرزها از ۰ تا ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد.

کاربرد مینی فرز دیمردار
مینی فرز دیمر دار

 مینی فرزها به دلیل داشتن انواع مختلف صفحات برش، ابزاری فوق العاده متنوعی است که می توانند هنگام کار بر روی انواع متریال مورد استفاده قرار گیرند.

با استفاده از هر صفحه برش و هر نوع مواد، مجموعه جدیدی از ملاحظات به وجود می آیند و این ها تأثیر قابل توجهی در تنظیم سرعت دستگاه شما دارند.

برش با سرعت مناسب می تواند باعث ایجاد تفاوت در ایجاد شغل حرفه ای و به حداکثر رساندن امنیت اپراتور شود. انتخاب سرعت مناسب بستگی به موادی دارد که می خواهید برش دهید.
مواد مختلف برای برش به سرعت های مختلفی احتیاج دارند به همین دلیل، سرعتی که دیسک در آن چرخان می شود یک عنصر کلیدی برای به حداکثر رساندن عملکرد این ابزار است.

شما به راحتی می توانید سرعت را بر روی دستگاهتان تنظیم کنید تا متناسب با نیازهای فردی یک شغل باشد. در بسیاری موارد، شروع به کار با تنظیم سرعت آهسته توصیه می شود.

به عنوان مثال برای ایجاد شیار در مواد از دور آرام استفاده کنید. شما می توانید سرعت خود را هنگامی افزایش دهید که اطمینان حاصل کنید مواد به خوبی برش می خورند و بدون حرکت بیش از حد و یا لرزش به طور موثر حرکت می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ابزار شاهان

فروشگاه ابزار شاهان نمایندگی ابزار آلات اینکو(برند آمریکایی) فروش و عرضه ابزار برقی ، ابزار دستی ، ابزار شارژی، ابزار ایمنی و ابزار باغبانی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید