اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970807324696094

دورانتاش آنتی ویروس کامل ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی 2019 را ارائه کرد

عرضه نسخه 2019 آنتی ویروس‌های خانگی کمپانی ژاپنی، بین المللی ترندمیکرو

کد: 13970807324696094

https://goo.gl/XbvQyV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش به عنوان اولین و تنها توزیع کننده معتبر آنتی ویروس‌های شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو (Trend Micro) در ایران، اقدام به ارائه نسخه 2019 آنتی ویروس‌های خانگی این شرکت کرد.

عرضه نسخه 2019 آنتی ویروس های خانگی کمپانی ژاپنی - بین المللی ترندمیکرو
آنتی ویروس های خانگی ترندمیکرو 2019 با گارانتی اصلی دورانتاش

علاوه بر میلیون‌ها کاربر خانگی، بیش از 500 هزار شبکه در 5 قاره به وسیله محصولات شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) محافظت می‌شوند، که محصولاتش از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) که با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته می‌شود و از شرکت‌های پیشرو و مطرح ارائه‌دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترها در دنیا است، نسخه 2019 آنتی ویروس‌های خانگی شامل Antivirus+ ،Internet Security و Maximum Security Multi Devices را ارائه کرد.

در نسخه‌های 2019 آنتی ویروس‌های خانگی ترندمیکرو عملکردهای امنیتی و حفاظتی آنتی ویروس در برابر تهدیدات شناخته شده و ناشناخته و باج افزارها تقویت و از جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند یادگیری ماشینی (ML) و هوش مصنوعی (AI) استفاده شده است.

ترندمیکرو در نسخه جدید از ویژگی Pay Guard برای تامین امنیت بیشتر در خریدهای آنلاین و سرویس‌های اینترنت بانک، استفاده شده است.

پیشنهاد می‌شود با نصب نسخه تریال آنتی ویروس‌های ترندمیکرو مخصوصآ نسخه ماگزیمم سکیوریتی با ویژگی‌های مختلف این آنتی ویروس پرفروش و معتبر در بازارهای جهانی آشنا شوید.

نه تنها هزاران شرکت و سازمان فعال در بخش‌های سلامت و درمان، صنایع، حمل و نقل، ماشین سازی، نفت و پتروشیمی، مخابرات و ارتباطات و مالی و بانکی از مشتریان ترندمیکرو هستند، بلکه دهها غول فناوری از جمله سیسکو سیستمز (Cisco)، ایسوس (ASUS)، آی بی ام (IBM)، لینک سیس (Linksys) و VMware و Amazon نیز از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمیکرو هستند.

برای نصب نسخه 2019 آنتی ویروس‌های خانگی ترندمیکرو نیازی به Uninstall نسخه قبلی نیست و عملیات Uninstall نسخه قبلی هنگام Install (نصب) نسخه 2019 به صورت خودکار صورت می‌گیرد.

نرم افزارهای آنتی ویروس و دیگر محصولات ترندمیکرو را در ایران می‌توان با پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش خریداری کرد. از طریق این لینک نیز می‌توان به طور مستقیم اقدام به خرید آنتی ویروس‌های خانگی ترندمیکرو از شرکت دورانتاش کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]