اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970810325386094

امنیت بزرگترین دیتاسنتر کشور آذربایجان به کمپانی Trend Micro سپرده می‌شود

بزرگترین دیتاسنتر آذربایجان توسط Trend Micro امن می‌شود

کد: 13970810325386094

https://goo.gl/6gnCWN

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین مرکز داده (دیتاسنتر) کشور آذربایجان که متعلق به شرکت AzInTelecom LLC است، محصولات و آنتی ویروس‌های کمپانی ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو (Trend Micro) را برای حفاظت از خود و مشتریان انتخاب کرد.

 بزرگترین دیتاسنتر آذربایجان توسط Trend Micro امن می شود.
ترندمیکرو انتخاب بزرگترین دیتاسنتر کشور آذربایجان به پایتختی باکو

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، بزرگترین مرکز داده ( دیتاسنتر ) کشور آذربایجان که متعلق به شرکت AzInTelecom LLC است، محصولات و آنتی ویروس‌های کمپانی ژاپنی، بین المللی ترندمیکرو (Trend Micro) را برای حفاظت از خود و مشتریانش انتخاب کرد.

بسیاری از مراکز داده ( دیتاسنترها ) در دنیا از محصولات کمپانی ترندمیکرو که با نام پی.سی.سیلین نیز شناخته می‌شود، برای حفاظت از اطلاعات ارزشمند خود و مشتریانشان استفاده می‌کنند.

محصولات آنتی ویروس ترندمیکرو از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و تحت شبکه شرکت‌ها و سازمان‌ها از آنتی ویروس‌های این شرکت ژاپنی، بین‌المللی تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش استفاده می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله آی بی ام (IBM)، اچ پی (HP)، سیسکو سیستمز (Cisco)، ایسوس (ASUS)، وی ام ویر (VMware) و آر اس ای (RSA) و بسیاری از غول‌های مالی و بانکی، صنایع نفتی و پتروشیمی، صنایع ماشین‌سازی و شرکت‌های بازرگانی از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمیکرو (Trend Micro) هستند.

علاقه‌مندان برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی ترندمیکرو با گارانتی اصلی دورانتاش نیز می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]