اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970811325426094

ترندمیکرو، مکافی و سایمنتک در صدر بازار آنتی ویروس دنیا

چند گزارش آماری از دنیای امنیت سایبری و آنتی ویروس‌ها از 2018 تا 2025

کد: 13970811325426094

https://goo.gl/QoPkcD

، تهران , (اخبار رسمی): چهار گزارش آماری درباره بازار آنتی ویروس های خانگی و شبکه و حوزه امنیت در صنایع نفت و گاز منتشر شده که مشاهده آنها خالی از لطف نیست.

چند گزارش آماری از دنیای امنیت سایبری و آنتی ویروس ها ( 2018 تا 2025 )
گزارشات درباره آنتی ویروس ها 2018 تا 2025

بازار جهانی امنیت سایبری در بخش‌های نفت و گاز از جمله مهمترین گزارشات منتشر شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، به تازگی 4 گزارش آماری درباره بازار آنتی ویروس‌های خانگی و تحت شبکه و همینطور امنیت در بخش‌های صنعتی نفتی و گاز و پتروشیمی منتشر شده که مطالعه آنها خالی از لطف نیست.

1- گزارش اول با نام بازار جهانی نرم افزارهای آنتی ویروس در سال 2018 منتشر شده و در آن شرکت‌های سیمنتک، مکافیف ترندمیکرو، آی وی جی، آوست، ایست، بیت دیفندر، فورتینت، اف-سکیور و جی دیتا حضور دارند. 

2- گزارش دوم با عنوان بازار افزایش و پیشرفت تکنولوژی حفاظت در برابر باج افزارها در سال‌های 2018 تا 2015، منتشر شده و در آن نام شرکت‌های اینتل، ترندمیکرو، سوفوس، فایرآی، بیت دیفندر، سنتینل وان، مالور بایت، سایمنتک برده شده است.

3- گزارش سوم نیز با عنوان رشد بازار کلود سکیوریتی تا سال 2013، منتشر شده و از شرکت‌های ای ام سی، آی بی ام، پاندا، ترندمیکرو، سیمنتک با عنوان بازیگران و لیدرهای بازار نام برده شده است.

4- و در نهایت گزارش چهارم با عنوان بازار امنیت سایبری در حوزه‌های نفت و گاز در سال 2018 منتشر شده است. در این گزارش از شرکت‌های هانیول، اینتل، سیمنتک، آی بی ام، سیسکو سیستمز، سی ای، دل، لاکد مارتین، سوفوس، ترندمیکرو، فایرآی، زیمنس و میکروسافت با عنوان بازیگران کلیدی حوزه امنیت سایبری در حوزه نفت و گاز نام برده شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این گزارشات می‌توانند به کانال تلگرامی دورانتاش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]