اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970813325759958

صنایع ایران (هلدینگ صنایع)، شرکتی فعال در ارائه خدمات مشاوره به صنایع

کد: 13970813325759958

https://goo.gl/a6ZYHU

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت صنایع ایران (هلدینگ صنایع) یکی از شرکت‌های فعال و ارائه‌کننده خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف به صنایع است که به طراحی و احداث واحدهای صنایع شامل تاسیسات، ابنیه، ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع می‌پردازد.

صنایع ایران (هلدینگ صنایع)، شرکتی فعال در ارائه خدمات مشاوره به صنایع
صنایع ایران مشاور, مجری, بسته بندی و بازاریاب فروش محصولات صنایع ( هلدینگ صنایع )

صنایع ایران (هلدینگ صنایع) در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی جهت حمایت همه جانبه از صنایع که به صورت کوچک تشکیل می‌شوند و به منظور حمایت از بخش‌های مختلف صنایع با استفاده از تجمیع توان سرمایه‌گذاران و تشکیل مجموعه‌های تخصصی و حرفه‌ای در صنایع، جمعی از فعالان بخش خصوصی به عنوان سرمایه گذاران اولیه تاسیس شده است. از مهمترین اهداف این شرکت ایجاد زمینه مشارکت عموم علاقه‌مندان به توسعه صنایع و ایفای نقش موثر در توسعه و رونق صنایع است.

از نکات برجسته فعالیت‌های صنایع ایران (هلدینگ صنایع) sanayeiran company می‌توان به ایجاد هم افزایی و یکپارچگی از طریق سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف که زنجیره ارزش صنایع خواهد بود اشاره کرد. به این ترتیب ضمن بهبود عملکرد سرمایه گذاری‌ها، این اقدام می‌تواند موجب افزایش ارزش سهام و سودآوری سهامداران شرکت شود.

صنایع ایران (هلدینگ صنایع) با وجود کادر مهندسی بسیار قوی ،‌تجهیزات تولیدی تخصصی و انحصاری، تعهد و التزام پرسنل و مدیریت شرکت به امر کیفیت و تحویل به موقع، همکاری با تولیدکنندگان معتبر داخلی، وجود شبکه گسترده فروش و خدمات باعث شد این شرکت در مدت فعالیت چند ساله خود در زمینه‌های زیر سر بلند از انجام کلیه سفارشات در یافتی، نامی نیک از تلاش صنعتگر ایرانی در صنایع داخلی بر جای بگذارد.

     فعالیت‌های صنایع ایران (هلدینگ صنایع) 

  • ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف صنایع (برندینگ، طراحی لوگو، چاپ و تبلیغات)
  • مطالعات مکان یابی و مطالعات بازارهای هدف صنایع
  • مطالعات امکان سنجی و طرح‌های توجیهی صنایع
  • طراحی و احداث واحدهای صنایع (تاسیسات و ابنیه
  • ) اصلاح، ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنایع
  • تامین و تدارک کلیه لوازمات صنایع ( ابزارآلات، ملزومات ایمنی، ماشین آلات صنعتی، ماشین سازی، برق، الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، انرژی‌های نو و پاک)
  • همکاری آموزشی و مشاوره‌ای در طراحی و پیاده سازی واحدهای صنایع (صدور کلیه گواهینامه های استاندارد بین المللی iso)
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنایع (سخت افزار، نرم افزار، سیستم‌های جامع و خدمات اینترنت، طراحی وب سایت، شبکه و سیستم‌های مدیریت CRM )
  • مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنایع تامین مالی

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با صنایع ایران (هلدینگ صنایع) sanayeiran company می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.sanayeiran.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع ایران (هلدینگ صنایع)

صنایع ایران مشاور, مجری, بسته بندی و بازاریاب فروش محصولات صنایع ( هلدینگ صنایع )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید