اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970817326489958

لوگوی شرکت صنایع ایران تغییر کرد

کد: 13970817326489958

https://goo.gl/4PjY1V

، تهران , (اخبار رسمی): صنایع ایران (هلدینگ صنایع) طی مراسمی به طور رسمی از لوگوی جدید خود در تاریخ روز پنج‌شنبه دهم آبان‌ماه سال 1397 مطابق با اول نوامبر سال 2018 رونمایی کرد.

لوگوی شرکت صنایع ایران (هلدینگ صنایع) sanayeiran.company تغییر کرد
صنایع ایران مشاور, مجری, بسته بندی و بازاریاب فروش محصولات صنایع ( هلدینگ صنایع )

صنایع ایران (هلدینگ صنایع) با به روز رسانی لوگو، آمادگی بیشتری در ارائه خدمات نوین با تجهیزات و ماشین آلات صنایع است

به گزارش روابط عمومی  صنایع ایران (هلدینگ صنایع) ، این شرکت از سال اول فروردین ماه سال 1370 مطابق بیست و یکم مارچ سال 1991 تا به امروز با لوگوی قدیم خود ظاهر شده بود.

اخیرا بخش طراحی این شرکت تصمیم گرفتند که لوگوی جدید و مدرن‌تری خلق کنند که بیانگر فعالیت‌های کنونی شرکت باشد. از این رو، صنایع ایران (هلدینگ صنایع) به طور رسمی از لوگوی جدید خود در تاریخ روز پنج‌شنبه دهم آبان‌ماه سال 1397 مطابق با اول نوامبر سال 2018 رونمایی کرد.

شرکت صنایع ایران (هلدینگ صنایع)، ارائه‌دهنده، ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف صنایع (برندینگ، طراحی لوگو، چاپ و تبلیغات)، مطالعات مکان‌یابی و مطالعات بازارهای هدف صنایع، مطالعات امکان سنجی و طرحهای توجیهی صنایع، طراحی و احداث واحدهای صنایع (تاسیسات و ابنیه)، اصلاح, ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنایع،  تامین و تدارک کلیه لوازمات صنایع (ابزارآلات، ملزومات ایمنیف ماشین آلات صنعتی، ماشین سازی، برق، الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، انرژی‌های نو و پاک)، همکاری آموزشی و مشاوره‌ای در طراحی و پیاده‌سازی واحدهای صنایع (صدور کلیه گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO، مکاتبات و مذاکرات قراردادهای بین‌المللی بازرگانی، بازرگانی خارجیف برگزاری سمینارهای بازرگانی (تخصصی) به صورت گفتاری و شنیداری)، فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنایع (سخت افزار، نرم افزار، سیستم‌های جامع و خدمات اینترنت، طراحی وب سایتف شبکه و سیستم‌های مدیریت CRM)، مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنایع، تامین مالی از سال اول فروردین ماه سال 1370 مطابق بیست و یکم مارچ سال 1991 در تهران فعالیت خود را شروع کرده است. 

با توجه به تخصص شرکت در زمینه‌ی هلدینگ صنایع، این شرکت موفق به ارائه‌ی خدمات صنایع توسط کادر مهندسی بسیار قوی،‌ تجهیزات تولیدی تخصصی و انحصاری، تعهد و التزام پرسنل و مدیریت شرکت به امر کیفیت و تحویل به موقع، همکاری با تولیدکنندگان معتبر داخل، وجود شبکه گسترده فروش و خدمات باعث شد این شرکت در مدت فعالیت چند ساله خود در زمینه‌های مختلف سر بلند از انجام کلیه سفارشات در یافتی، نامی نیک از تلاش صنعتگر ایرانی در صنایع داخلی بر جای بگذارد.

شرکت صنایع ایران (هلدینگ صنایع) حق هرگونه استفاده و بهره‌برداری از لوگوی قبلی مجموعه را همچنان برای این شرکت محفوظ می‌شمارد و از کاربران و مشتریان خود درخواست کرده است در صورت مشاهده تخلف به آنها گزارش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع ایران (هلدینگ صنایع)

صنایع ایران مشاور, مجری, بسته بندی و بازاریاب فروش محصولات صنایع ( هلدینگ صنایع )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید