اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970819326646094

تامین امنیت شبکه‌های مخابراتی 5G شرکت NTT DOCOMO به وسیله Trend Micro

کد: 13970819326646094

https://goo.gl/wykybX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مخابراتی ارتباطی NTT DOCOMO، برای تامین امنیت شبکه ارتباطی و مخابراتی 5جی (5G)، تصمیم دارد از محصولات و سرویس‌های کمپانی ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو استفاده کند.

تامین امنیت شبکه های مخابراتی 5G شرکت NTT DOCOMO به وسیله Trend Micro
تامین امنیت شبکه های مخابراتی 5G شرکت NTT DOCOMO به وسیله Trend Micro

در مجموع بیش از 500 هزار کمپانی از جمله شرکت‌های مخابراتی، پتروشیمی، نفتی، صنایع، ماشین‌سازی، انرژی و مالی و بانکی از آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو استفاده می‌کنند

درباره ترندمیکرو (Trend Micro)

کمپانی امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها مانند چین، استرالیا و ایران با نام پی.سی.سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود از شرکت‌های مطرح و پیشرو ارائه‌دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود است.

ترندمایکرو براساس بسیاری از گزارشات آماری از جمله IDC ،Gartner و Forrester Wave و Market Share همواره جزء 3 برند برتر و پرفروش آنتی‌ویروس دنیا بوده است.

نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع می‌شود و هم‌اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی و سازمانی از محصولات ارزنده این برند ژاپنی بین‌المللی برای حفاظت از خود استفاده می‌کنند.

در مجموع بیش از 500 هزار کمپانی از جمله شرکت‌های مخابراتی، پتروشیمی، نفتی، صنایع، ماشین‌سازی، انرژی و مالی و بانکی از آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو استفاده می‌کنند.

همچنین دهها غول فناوری از جمله Cisco ،Vmware ،IBM ،DELL ،HP ،Linksys ،ASUS ،Amazon و RSA از جمله شرکای استراتژیک شرکت ترندمیکرو هستند و از محصولات و تکنولوژی‌های Trend Micro استفاده می‌کنند.

از جمله محصولات خانگی ترندمیکرو می‌توان به اینترنت سکیوریتی و ماگزیمم سکیوریتی اشاره کرد که از پرفروش‌ترین آنتی ویروس‌های خانگی در دنیا هستند و علاوه بر نصب و کاربری آسان و راحت، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد امنیتی و حفاظتی مانند مدیریت پسورد و حفاظت ویژه در برابر باج‌افزارها با ویژگی Folder Shield هستند.

شرکت مخابراتی ارتباطی NTT DOCOMO، برای تامین امنیت شبکه ارتباطی و مخابراتی 5جی (5G)، تصمیم دارد از محصولات و سرویس‌های کمپانی ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو استفاده کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی ویروس‌های ترندمیکرو با شرکت دورانتاش به نشانیwww.ddn.ir تماس بگیرند.

و یا جهت خرید آنتی ویروس‌های خانگی ترندمیکرو به طور مستقیم به این لینک مراجعه و خرید خود را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]