اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970819326736094

سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا با تخفیف ویژه در لیست قیمت دورانتاش قرار گرفت

لایسنس با تخفیف ویژه در لیست قیمت آنتی‌ویروس‌های خانگی دورانتاش

کد: 13970819326736094

https://goo.gl/5owBLm

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش برای مدت محدودی یکی از آنتی ویروس‌های خود را با تخفیف ویژه در اختیار کاربران و شرکت‌های ایرانی قرار می‌دهد.

لایسنس با تخفیف ویژه در لیست قیمت آنتی ویروس های خانگی دورانتاش
آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک و کم حجم وبروت Webroot

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، قدرت شگفت‌انگیز حفاظتی آنتی‌ویروس‌های Webroot در برابر تهدیدات سایبری ماند ویروس‌ها، تروجان‌ها، بکدورها، باج افزارها، کیلاگرها، مالورها، فیشینگ، وب سایت‌ها و لینک‌های آلوده، در کنار استفاده بسیار بسیار کم از حافظه و منابع سیستم و نصب و محیط کاربری ساده و همخوانی عالی با سیستم عامل‌های مختلف از جمله ویندوز، باعث شده تا امروز هزاران کاربر و شرکت ایرانی، آنتی ویروس‌های وبروت با گارانتی دورانتاش را برای حفاظت و تامین امنیت سیستم‌های خود و اطلاعات ارزشمندشان انتخاب کنند.

به همین دلیل شرکت دورانتاش تصمیم گرفته است تا برای مدت محدودی لایسنس ضد ویروس اینترنت سکیوریتی وبروت را در 3 مدل 3 و 5 و 10 کامپیوتر، و با حدود 40 درصد تخفیف در لیست قیمت اصلی آنتی ویروس‌های خانگی خود قرار دهد.

پیش از این در یادداشتی که با عنوان «چرا آنتی ویروس وبروت را انتخاب و خریداری کنیم؟» که در وب‌سایت اخبار رسمی منتشر شده، مطالب جالبی درباره دلایل انتخاب و استفاده از آنتی‌ویروس‌های وبروت منتشر شده است که اطلاعات کامل‌تری در آن وجود دارد.

آنتی ویروس‌های Webroot که از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند، از رقبای بسیار جدی دیگر شرکت‌های آنتی‌ویروس از جمله کسپرسکی، ایست «نود32» ، بیت دیفندر، آویرا و پانداسکیوریتی است که پیش از سال 87 رقیب چندان جدی در بازار ایران نداشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]