اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970822327488912

اولین شرکت مشاوره مدیریت تائید صلاحیت‌شده بین‌المللی در خاورمیانه

شرکت کاین موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت بین‌المللی CMC-Firm شد

کد: 13970822327488912

https://goo.gl/M2wEFQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهندسین مشاور کاین به عنوان اولین شرکت در ایران و منطقه خاورمیانه و نهمین شرکت مشاوره مدیریت در دنیا موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت بین المللی CMC-Firm از شورای بین‌المللی مشاوران مدیریت (ICMCI) شد.

شرکت کاین موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت بین المللی (CMC-Firm) شد.
گواهینامه تائید صلاحیت بین المللی (CMC-Firm) شرکت کاین

گواهینامه CMC معتبرترین گواهی بین‌المللی در حرفه مشاوره مدیریت است که داشتن آن نشان از تعهد به بالاترین استانداردهای مشاوره مدیریت و رعایت کامل اخلاق حرفه‌ای است.

مشاوران مدیریت صلاحیت‌دار (افراد و شرکت‌ها) کسانی هستند که از طریق ارزیابی‌های دقیق و تفصیلی توسط نهادهای حرفه‌ای برای ارایه خدمات مشاوره مدیریت در کل دنیا تایید صلاحیت شده‌اند. 

این گواهینامه در بیش از 50 کشور جهان به عنوان معتبرترین گواهینامه تایید صلاحیت مشاوران مدیریت پذیرفته شده است. دارندگان CMC اعتبار حرفه‌ای لازم را برای ارایه مشاوره مدیریت در سراسر دنیا دارند. تاکنون فقط یک درصد از مشاوران مدیریت، ‌موفق به کسب این صلاحیت شده‌اند.

شرکت کاین به مدیریت دکتر محمود اولیایی با بیش از 17 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات مشاوره مدیریت به سازمان‌های بزرگ و کوچک بخش دولتی و خصوصی در ایران، علاوه بر دارا بودن دو نفر مشاور تایید صلاحیت  شده بین المللی (CMC) از سال‌های گذشته، امسال نیز توانست پس از طی مراحل ارزیابی شورای بین المللی مشاوران مدیریت (ICMCI) گواهینامه تایید صلاحیت خود را در مجمع سالیانه این شورا که در شهر میلان ایتالیا برگزار شد (October-2018)، دریافت کند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کاین سامانه

مدیران مؤسس شرکت مهندسین مشاور کـاین از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه حرفه مشاوره مدیریت آغاز نموده و در تیر ماه سال 1380 با پشتوانه مستحکم علمی و تجربی و با بهره‌ جویی از همکاری کارشناسان مجرب و کار آزموده مبادرت به تشکیل این شرکت در زمینه تحقیق، آموزش و اجرای پروژه‌ های مرتبط با سیستم های مدیریت و توسعه کسب و کار ها نموده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار