کد: 13970827328579951

تخفیف ویژه کتاب‌های گروه ورزشی انتشارات سمت در هفته کتاب

کد: 13970827328579951

https://goo.gl/HJQniY

، (اخبار رسمی): انتشارات سمت، کتاب‌های خود را همزمان با هفته کتاب که از 24 آبان‌ ماه آغاز شده است و تا اول آذر ماه ادامه دارد با تخفیف 30 درصدی به فروش می‌رساند. کتاب‌های گروه ورزشی انتشارات سمت نیز شامل این تخفیف هستند.

تخفیف ویژه انتشارات سمت در هفته کتاب
تخفیف ویژه انتشارات سمت در هفته کتاب

به گزارش «ورزش و دانش» و به نقل از خبرگزاری «کتاب ایران (ایبنا)»، انتشارات سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها) به مناسبت بیست‌ و ششمین دوره هفته کتاب و با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ کتابخوانی، آثار خود را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

قابل ذکر است، دانشجویان و اساتید رشته تربیت‌بدنی و سایر ورزش دوستان نیز می‌توانند برای مشاهده  کتاب‌های گروه ورزشی، به سایت انتشارات سمت مراجعه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تلفن 66408120-021 و 66408145-021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزش و دانش

پایگاه اطلاع رسانی «ورزش و دانش» به عنوان رسانه تخصصی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در زمینه سرفصل‌هایی مانند گرایش‌ها، دانشگاه‌ها و آزمون‌‌های کنکور رشته تربیت‌بدنی _ کتاب‌‌‌ ورزشی، کتابخانه‌ها و ناشران _ پایان‌نامه، پرسش‌نامه، مقاله، نشریه‌ها، همایش و کارگاه‌های علمی ورزشی _ نمایشگاه‌، جشنواره و مسابقات مرتبط _ سازمان‌های ورزشی، انجمن‌های تخصصی علمی ورزشی و غیره، اخبار و اطلاعاتی کاربردی منتشر می‌کند.

منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش