کد: 13980410381229951

برگزاری دوره تخصصی بازی‌های اصلاحی برای کودکان

کد: 13980410381229951

http://bit.ly/2Lqu6w5

، (اخبار رسمی): دوره تخصصی بازی‌های اصلاحی برای کودکان در تاریخ 10 و 11 مرداد ماه توسط پژوهشگاه علوم ورزشی به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره تخصصی بازی‌های اصلاحی برای کودکان
برگزاری دوره تخصصی بازی‌های اصلاحی برای کودکان

به گزارش «ورزش و دانش» و به نقل از «پایگاه رسمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم»، با توجه به اینکه آموزش وضعیت‌های بدنی و الگوهای حرکتی صحیح در قالب بازی‌های حرکتی هدفمند در سنین کودکی بسیار با اهمیت و ضروری است و همچنین تشخیص زودهنگام ناهنجاری‌های وضعیتی در کودکان می‌تواند به اثربخشی مداخلات اصلاحی کمک کند، این دوره نیز با هدف طراحی بازهای اصلاحی برای پیشگیری و اصلاح ناهنجاری‌های قامتی و راه رفتن در کودکان طراحی‌ شده است.

سرفصل‌های دوره بازی‌های اصلاحی برای کودکان شامل ارزیابی قامت، ناهنجاری‌های قامتی تکاملی در کودکان، ناهنجاری‌های راه رفتن در کودکان، اصول و ملاحظات طراحی تمرینات اصلاحی در کودکان، اصول اصلاح رفتارهای حرکتی در کودکان و طراحی بازی‌های اصلاحی برای ناهنجاری تنه، اندام تحتانی و راه رفتن در کودکان است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه علوم ورزشی به آدرسworkshop.ssrc.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌ 02188893345 (داخلی 444) در تماس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزش و دانش

پایگاه اطلاع رسانی «ورزش و دانش» به عنوان رسانه تخصصی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در زمینه سرفصل‌هایی مانند گرایش‌ها، دانشگاه‌ها و آزمون‌‌های کنکور رشته تربیت‌بدنی _ کتاب‌‌‌ ورزشی، کتابخانه‌ها و ناشران _ پایان‌نامه، پرسش‌نامه، مقاله، نشریه‌ها، همایش و کارگاه‌های علمی ورزشی _ نمایشگاه‌، جشنواره و مسابقات مرتبط _ سازمان‌های ورزشی، انجمن‌های تخصصی علمی ورزشی و غیره، اخبار و اطلاعاتی کاربردی منتشر می‌کند.

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تازه‌های ورزش