اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970827328639754

تکچی موفق به دریافت مجوز رسمی از اتاق رتبه بندی ایران شد

کد: 13970827328639754

https://goo.gl/Fqxrei

، تهران , (اخبار رسمی): مجوز تایید صلاحیت رتبه‌بندی بنگاه‌های اقتصادی روز شنبه 26 آبان در محل اتاق بازرگانی به شرکت تکچی اهدا شد.

تکچی موفق به دریافت مجوز رسمی از اتاق رتبه بندی ایران شد
دریافت مجوز اتاق بازرگانی جهت رتبه بندی

در مراسمی که به مناسبت دریافت تایید صلاحیت رتبه‌بندی بنگاه‌های اقتصادی در تاریخ 26 آبان‌ماه 1397 و با حضور خوانساری، نائب رئیس اتاق ایران و فرهادی مدیرعامل مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران و نمایندگان شرکت‌های ارزیابی شده برگزار شد، گواهینامه صلاحیت شرکت فناوری تکچی شرق که قبلا مورد ارزیابی و تایید صلاحیت قرار گرفته بود، اهدا شد.

این گواهینامه با استناد به آئین نامه احراز صلاحیت موسسات رتبه بندی مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران در گرایش الکترونیک به تکچی اهدا شده است. 

لازم به ذکر است هدف از انجام رتبه‌بندی واحدهای اقتصادی ایجاد تمایز در بین فعالان اقتصادی کشور از طریق انجام ارزیابی‌های علمی و منصفانه و همچنین فراهم کردن زمینه دریافت امتیازات ویژه برای واحدهای رتبه‌بندی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار