اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708283289810265

کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان، عمران، معماری و شهرسازی

برگزاری بزرگترین رویداد علمی حوزه‌های عمران معماری و شهرسازی

کد: 139708283289810265

https://goo.gl/bAmRyw

، تبریز , (اخبار رسمی): در دنیای صنعتی امروز شاهد پیشرفت فناوری‌های نوین در صنعت هستیم و صنعت ساخت‌وساز با توجه به حجم عظیم فعالیت و از این رشد و پیشرفت را در بر می‌گیرد. این کنگره با هدف ارتباط مستقیم و موثر دست‌‎اندرکاران صنعت ساختمان شامل تولیدکنندگان، پیمانکاران، مجریان، مهندسان و محققان این صنعت پایه‌ریزی شده است.

برگزاری بزرگترین رویداد علمی حوزه های عمران معماری و شهرسازی
برگزاری بزرگترین رویداد علمی حوزه‌های عمران معماری و شهرسازی
برگزاری بزرگترین رویداد علمی حوزه های عمران معماری و شهرسازی
برگزاری بزرگترین رویداد علمی حوزه‌های عمران معماری و شهرسازی

لازم به ذکر است مهلت ارسال مقالات تا 8 آذر ماه است و پژوهشگران برای ارسال اصل و چکیده مقالات خود تا تاریخ فوق از طریق سایت www.icbi2018.com می‌توانند اقدام کنند

محورهای اصلی کنگره شامل فناوری‌های نوین، تکنولوژی بتن، بهینه‌سازی مصرف انرژی، معماری، طراحی و دکوراسیون و … است و تلاش شده است ابداعات و نوآوری‌هایی را در این سرفصل‌ها مورد توجه قرار گیرد. این کنگره دستاورد سال‌ها تجربه و تحقییق در امر بازاریابی و فروش موثر به روش‌های نوین است و ما برآن هستیم تا گوشه‌ای از فعالیت ملی را به اشتراک بگذاریم.

از این رو دبیرخانه کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان در نظر دارد با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاست‌گذاران و مدیران، سازمان‌های ذی‌ربط و علاقه‌مند، مهندسان مشاور و متخصصان و علاقه‌مندان موضوع عمران، معماری و شهرسازی، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل  اطلاعات و ارائه‌ی یافته‌های پژوهشی نوین در زمینه‌ی  صنعت ساختمان باشد.

این کنگره باشعار «توسعه زیرساخت‌های شهری با تکیه بر تکنولوژی‌های نوین» فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه معماری، عمران و شهرسازی است.

برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک معماری، معماری و شهرسازی، فناوری‌های نوین، تاثیر سازه در شکل‌گیری معماری و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنگره را فراهم می‌سازد. بر این اساس، دبیرخانه کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می‌کند با شرکت در برنامه‌های متنوع این کنگره در این رویداد مهم بین‌المللی مشارکت کرده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

امسال این کنگره همزمان با کنفرانس بین‌المللی مطالعات بنیادی در عمران، معماری و شهرسازی برگزار خواهد شد که نوع خود به عنوان بی‌نظیرترین رویداد حوزه عمران معماری و شهرسازی به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است مهلت ارسال مقالات تا 8 آذر ماه است و پژوهشگران برای ارسال اصل و چکیده مقالات خود تا تاریخ فوق می‌توانند از طریق سایت www.icbi2018.com اقدام کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

سامان، در حوزه برگزاری همایش های علمی و ارائه نرم افزار های حرفه ای برگزاری همایش فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]