اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709193326310265

انجمن مهندسی و تکنولوژی لندن برگزار می‌کند

سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی

کد: 139709193326310265

https://goo.gl/NSn5EE

، تبریز , (اخبار رسمی): امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می‌کند لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه‌ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه‌های مختلف علوم، مهندسی و به‌کارگیری یافته‌های جدید جهت بومی‌سازی و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین مهندسی در جهان یک نیاز مهم است.

سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی - دانشگاه مرمره استانبول
سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
چاپ رایگان مقالات برگزیده در ژورنال های ISI
سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
بزرگترین رویداد فنی مهندسی خاورمیانه

آخرین مهلت ارسال مقالات کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم مهندسی3 دیماه 1397 است و نتایج داوری مقالات تا تاریخ 9 دی‌ماه از طریق سامانه مدیریت کنفرانس سامان به اطلاع پژوهشگران خواهد رسید

همچنین نتایج حاصل از علوم مهندسی در پیشرفت تکنولوژی‌های نو و استفاده از آنها در جوامع بشری مستلزم مدیریت برفرآیند تولید، انتقال و توسعه این علوم است. نوآوری در علوم مهندسی عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته در همه جهات است.

ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در علوم مهندسی می‌تواند حتی پایه‌های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشورهای منطقه و جهان تلقی شود لذا تقویت هر چه بیشتر تکنولوژی در علوم مهندسی و توسعه آن موجبات خودباوری مردم یک کشور را افزایش داده و آن را به یک کشور مهم در جهان تبدیل می‌کند، پس حرکت به سوی توسعه و آبادانی زمانی تحقق می‌یابد که زیرساخت‌های علمی و عملی در این علوم موجود باشد. دانشگاه‌ها، نهادهای مرتبط با علوم مهندسی، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های صنعتی ضامن و مجری ایجاد این زیرساخت‌ها هستند.

از این رو انجمن مهندسی و تکنولوژی لندن با همکاری جمعی از دانشگاه‌های معتبر و پیشرو در حوزه علوم و مهندسی اقدام به برگزاری  سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم مهندسی در دانشگاه مارمارا استانبول کرده است.

لازم به ذکر است در راستای برگزاری موفق دوره اول کنفرانس و دوم و بازتاب بسیار گسترده آنها کنفرانس سوم با بهره‌گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه‌های معتبر جهان و نهادهای علمی پژوهشی فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه‌ی یافته‌های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاست‌گزاران و مدیران، سازمان‌های ذی‌ربط و علاقه‌مند، مهندسین مشاور و متخصصان و علاقه‌مندان مباحث علوم مهندسی در تاریخ 15 دی ماه 1397 برگزار خواهد شد.

امید است برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک علوم و مهندسی و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم سازد. بر این اساس، دبیرخانه سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می‌کند با شرکت در برنامه‌های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین‌المللی مشارکت کرده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

لازم به ذکر است کلیه پژوهشگران رشته‌های مهندسی و تکنولوژی‌های نوین می‌توانند مقالات خود را به این کنفرانس بین‌المللی ارسال کنند.

طبق تصمیم شورای عالی کنفرانس مقالات برگزیده کنفرانس به صورت رایگان در ژورنال‌های بین‌المللی به چاپ خواهد رسید.

سایت و سامانه ارسال مقالات کنفرانس از به آدرس اینترنتی www.3carse.com در اختیار پژوهشگران و متخصصان حوزه های مهندسی می باشد و پژوهشگران باید تا تاریخ 3 دیماه 1397 مقالات کامل خود را از طریق سامانه ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

سامان، در حوزه برگزاری همایش های علمی و ارائه نرم افزار های حرفه ای برگزاری همایش فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]