اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970902329517639

داربستان رویکردی جدید در حوزه داربست

کد: 13970902329517639

https://goo.gl/QQeUCv

، تهران , (اخبار رسمی): پیشرفت تکنولوژی و رشد سریع آن طی سال‌های اخیر سبب شده است تا کسب و کارها رویکرد خود را با توجه به نیازمندی مشتریان تغییر دهند.

داربستان رویکردی جدید در حوزه داربست
داربستان رویکردی جدید در حوزه داربست

با پیشرفت تکنولوژی و رشد سریع آن طی سال‌های اخیر کسب و کارها رویکرد خود را نسبت به نیازمندی مشتریان تغییر دادند، این پیشرفت‌ها در ایران بیشتر در حوزه اینترنت بود و مردم نگاه خوبی نسبت به آن نداشتند.

با ظهور فروشگاه‌های اینترنتی خصوصاً دیجی کالا، اینترنت رشد سریع‌تری به خود گرفت و اعتماد بسیاری از مردم را به خود جلب کرد. ابتدا در ابتدای امر بیشتر کالاهای دیجیتال توسط مردم از طریق اینترنت خریداری می‌شد تا اینکه رفته رفته مردم به سمت خرید خدمات دیگر نیز از این طریق علاقه‌مند شدند. در این زمان بود که تیم  داربستان تصمیم گرفت تا برندی را ایجاد کند که بتواند کمبودها و مشکلات حوزه خاصی را برطرف کند، در این میان کسب و کارهای اینترنتی زیادی متولد شده بودند و هر چقدر جلوتر می‌رفت انتخاب برای تیم داربستان سخت‌تر می‌شد، تا اینکه آنها تصمیم گرفتند در حوزه داربست فعالیت کنند.

از ابتدا هدف تیم داربستان این بود که این بستر را به مرجعی کامل و جامع در این حوزه بدل کند، با ادامه تلاش آنها در حوزه داربست آنها توانستند فعالیت‌های مهمی را انجام دهند.

بیش از 300 شرکت داربستی در سراسر کشور در وب‌سایت داربستان عضو شدند و سپس با راه اندازی سفارش آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن توانستند اولین وب‌سایت و اپلیکیشنی باشند که از طریق آن مشتریان می‌توانند خدمات داربستی را در سراسر کشور دریافت کنند.

این بستر سبب شد تا تولیدکنندگان این حوزه بتوانند به طور مستقیم با هم همکاری کنند و محصولات خود را به شرکت‌ها از این طریق معرفی کنند.

در واقع داربستان بستری را جهت ارتباط شرکت‌ها با تولیدکنندگان حوزه داربست فراهم کرد.

استادکاران و کارگران این حوزه که از مشکلات زیادی رنج می‌برند برای داربستان بسیار اهمیت داشتند به همین جهت داربستان فضایی را برای آنها اختصاص داد تا آنها بتوانند ارتباط مستقیمی با شرکت‌ها داشته باشند و با آنها همکاری کنند. علاوه بر آن داربستان با انتشار مطالب مهم در خصوص ایمنی و کار در ارتفاع قصد دارد تا سطح آگاهی در این حرفه را بالا ببرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص داربستان می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس darbastan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان