اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970903329557639

مشکلات قیمت نصب و اجاره داربست در ایران

کد: 13970903329557639

https://goo.gl/cRhmA7

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات مشترک میان شرکت‌های داربستی و مشتریان نصب و اجاره داربست در ایران، قیمت این خدمات است که همیشه چالش برانگیز بوده است.

مشکلات قیمت نصب و اجاره داربست در ایران
قیمت خدمات داربست

به گزارش داربستان، مشتریان به دنبال کمترین قیمت هستند و برخی نیز کیفیت کار برای‌شان اهمیت ندارد به هر دری می‌زنند تا قیمت پایین را بیابند از آن طرف هم شرکت‌های داربستی مخصوصا در شرایط بحرانی که در کشور وجود دارد برای ضربه زدن به هم پایین‌ترین قیمت را به مشتریان می‌دهند که این مسئله سبب می‌شود انتظار مشتریان از قیمت پایین، بالا برود غافل از اینکه نمی‌دانند چه ضربه سختی به کارگران وارد می‌شود، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات داربستی برای اینکه بتوانند به کار خود ادامه دهند و انجام کار برای آنها به صرفه باشد، باید دستمزد کارگران را پایین بیاورد و کارگر نیز کیفیت کار را پایین می‌آورد!

نبود نظارت مشکلات این حوزه را بسیار کرده و کیفیت پایین سبب بروز خطرات جانی و مالی بسیاری در سال‌های اخیر شده است. در ادامه برخی از گزارش‌های به عمل آمده توسط داربستان با شرکت‌ها ارائه می‌شود:

برخی‌ها معتقد هستند که نبود یک پایگاه حمایتی قوی از این صنف عامل عدم وجود قیمت منصفانه می‌شود. (اتحادیه مستقل)

برخی نیز می‌گویند اگر شرکت‌های داربستی با هم متحد باشند و یک قیمت واحد و منطقی ارائه کنند و کسی قیمت پایین ندهد مشکلات حل می شود.

یکی دیگر از کسانی که از آن سوال شده بود، چنین پاسخ می‌دهد که وقتی رئیس صنف زیر قیمت کار می‌کند و طبق آیین نامه داربست نصب می‌کند چه انتظاری می‌توان داشته باشیم که همه چیز رعایت شود من با جواز کسب و با این هزینه‌های بالا چه تضمینی می‌توانم داشته باشم که به قیمت کار کنم؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان