کد: 13970903329589882

راه حل انتخاب مشاور تحصیلی یا کنکور

اپلیکیشن مشاوره آنلاین کلاسند

کد: 13970903329589882

https://goo.gl/uZvnG2

، تهران , (اخبار رسمی): چقدر درباره اهمیت مشاور خوب شنیده‌اید؟ دانش‌آموزان دوازده سال درس می‌خوانند و در آزمونی به نام کنکور سرنوشت تحصیلی آن‌ها تعیین می‌شود، در این فرایند، نقش مشاور و مشاوره چیست؟ و اما چگونه می‌توان به یک فرد با نام مشاور اعتماد کرد و سرنوشت خود را به او سپرد؟

اپلیکیشن مشاوره آنلاین کلاسند
اپلیکیشن کلاسند | راهکار انتخاب آنلاین مشاور تحصیلی و کنکور

دانش آموزان می‌توانند با نصب اپلیکیشن کلاسند از اخبار رسمی تا مدتی محدود، 50٪ تخفیف مشاوره دریافت کنند

آیا لزوما رتبه‌های برتر کنکور بیشترین تعداد ساعات مطالعه را دارند؟ همه می‌دانند برنامه‌ریزی، حفظ آرامش و تغذیه سالم نیز بخشی جدانشدنی از فرآیند مطالعه است، اما موضوع به همین بخش پایان نمی‌یابد تعداد زیادی از دانش آموزان سعی می‌کنند فقط با درس خواندن به موفقیت برسند اما بعد از مدتی به دلیل مطالعه اشتباه دلسرد می‌شوند و نمی‌توانند درس بخوانند.

راهکارهای مطالعاتی دانش آموزان نیز بعضا تکراری می‌شود و سعی می‌کنند با تقلید از دیگران به موفقیت برسند در حالی که هیچگاه فردی نتوانسته با تقلید از این موضوع موفقیتی را به ارمغان آورد.

تمامی راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها فقط می‌تواند با کمک مشاوران متخصص انجام شود، «کلاسند» راهکاری نو برای این منظور ارائه کرده است؛ استارتاپ کلاسند با هدف انتخاب مشاور و افزایش کیفیت مشاوره در بستر آنلاین خدمات خود را ارائه می‌کند. کافی است اپلیکیشن کلاسند را از این لینک دانلود کرده یا کلاسند را در اینترنت جستجو کرده تا بتوان از خدمات آن استفاده کرد.

در کلاسند این دانش‌آموز است که مشاور خود را انتخاب می‌کند آن هم با دید باز و تصمیم‌گیری خودش و کلاسند به عنوان یک مرجع تمامی اطلاعات از سابقه فعالیت آموزشی مشاوران را بررسی می‌کند تا از ورود افراد غیر متخصص با عنوانین قلابی جلوگیری کند.

یکی از مزیت‌های اصلی کلاسند سیستم ارزیابی مشاور است، مشاورینی که در کلاسند درخواست عضویت می‌دهند پس از تایید تیم کلاسند پروفایل ویژه‌ای به آن‌ها اختصاص می‌یابد و فرایند مشاوره آن‌ها توسط تیم کلاسند رصد می‌شود تا دانش‌آموزان از کیفیت مشاوره مطمئن باشند.

دانش آموزان بعد از نصب اپلیکیشن کافی است به مشاور خود پیام دهند و با مشاور کاملا رایگان گفتگو کنند. و در نهایت پس از اطمینان کامل مشاور خود را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با کد تخفیف ویژه کلاسند در اخبار رسمی همین الان اپلیکیشن را به شکل رایگان با تخفیف ویژه 50 درصدی در تمامی بسته‌های مشاوره دریافت کنند، یا این کد را به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی معرفی کنند.

کد تخفیف ویژه (محدود): akhbarrasmi50

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلاسند

کلاسند، استارت آپ آموزشی در مقاطع تحصیلی می باشد. این مرکز با تمرکز بر روش های نوین فعالیت های جدیدی را آغاز کرده است.

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حراج و تخفیف