کد: 13990625455519882

کلاسند، نرم افزار انتخاب رشته رایگان افتتاح کرد.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

کد: 13990625455519882

https://bit.ly/3muGmvD

، تهران , (اخبار رسمی): کلاسند نرم افزار رایگان انتخاب رشته خود را منتشر کرد. در این نرم افزار آنلاین تمامی دانش آموزان می توانند براساس رتبه سهمیه خود در کنکور سراسری تخمین رشته ها و دانشگاه های قبولی خود را مشاهده کنند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

نرم افزار انتخاب رشته کلاسند با هدف انتخاب رشته صحیح برای همه دانش آموزان به صورت کاملا رایگان افتتاح شده است. این نرم افزار براساس دو روش مختلف، پیشنهاد رشته و دانشگاه براساس الگوریتم ها و پیش بینی های پذیرش هر دانشگاه و پیشنهاد براساس رتبه های قبولی سال گذشته در دانشگاه ها فعالیت می کند.

به گزارش کلاسند در حال حاضر اطلاعات بیشتر از ۱۰ هزار دانش آموز توسط این نرم افزار بررسی شده و تمامی رشته های پیشنهادی براساس اطلاعات بدست آمده از دانش آموزان سال های گذشته تهیه شده که بیشترین نزدیکی را به واقعیت پذیرش در هر دانشگاه دارد. اطلاعات به دست آمده از طریق رتبه های سال گذشته نیازمند بررسی و تحلیل می باشند تا در دسترس دانش آموزان قرار گیرند که برخی موسسات در هنگام مراجعه حضوری با دریافت مبلغی این اطلاعات را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد اما در کلاسند شما می توانید بدون نیاز به صرف هزینه وبه صورت رایگان به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

دسترسی به رشته های پذیرفته شده به تنهایی نیز ممکن است نتیجه خوبی در انتخاب رشته شما نداشته باشد بنابراین دقت بالا در انتخاب رشته براساس آینده شغلی و علاقه فرد نیز می باشد. علاوه بر آن توجه به رشته محل های جدید که در دفترچه اضافه شده یا رشته هایی که حذف شده یا تغییر ظرفیت داشته اند بر روی انتخاب رشته شما تاثیر گذار خواهد بود.

بنابراین با وجود گسترش و پیشرفته شدن انتخاب رشته ممکن است تعداد زیادی از دانش آموزان به تنهایی توانایی انتخاب رشته و تصمیم گیری را نداشته باشند و یا فرصت هایی که در دفترچه وجود داشته را از دست داده و بسیار ساده در رشته های مناسبی که به آن علافه دارد پذیرفته نشده و در رشته دیگری پذیرفته شود. همچنین فرصت انتخاب دانشگاه و رشته همواره این سوال را به وجود آورده که اهمیت رشته یا دانشگاه بیشتر است؟ اگر دانش آموزی توانایی انتخاب بین رشته خوب در دانشگاه پایین و رشته ضعیف در دانشگاه خوب را داشته باشد کدامیک را انتخاب کند؟ در این مورد باز هم کلاسند همراه شما خواهد بود و علاوه بر امکان مطالعه معرفی رشته های مختلف و دسترسی به اطلاعات مختلف برای تصمیم گیری بهتر به شما امکان مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد را می دهد. همچنین در صورتی که برنامه اندروید کلاسند را نصب کنید می توانید مستقیما مشاور را انتخاب کرده و با مشاور دلخواه خود در این باره صحبت کنید.

دسترسی به نرم افزار انتخاب رشته کلاسند از طریق وبسایت کلاسند امکان پذیر می باشد و علاوه بر تخمین قبولی می توانید معرفی رشته های مختلف تحصیلی را مطالعه کرده و درباره آینده شغلی هر رشته اطلاعات کافی به دست آورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلاسند

کلاسند، استارت آپ آموزشی در مقاطع تحصیلی می باشد. این مرکز با تمرکز بر روش های نوین فعالیت های جدیدی را آغاز کرده است.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش